Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
    REGON: 30047861400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-sroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługę jej przesyłania i dystrybucji. 2. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardów jakościowych obsługi oraz parametrów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.). 4. Zamawiający posiada tytuł prawny do korzystania z obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Rozliczanie odbywać się będzie w cyklu miesięcznym, według faktycznego zużycia energii elektrycznej na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego. 6. Podane w załączniku nr 6 do SIWZ prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości zamawianej energii. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi 541 022,00 kWh. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zmniejszenie wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, o obiekty wymienione w punktach od 1 do 11 załącznika nr 6 do SIWZ. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Wielkość wolumenu energii elektrycznej oraz liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku nr 6 do SIWZ 11. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09310000-5 - Elektryczność 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument stwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. a) koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, w którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) i aktualna umowa generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach