Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
- Data zamieszczenia: 2019-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
REGON: 30047861400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-sroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługę jej przesyłania i dystrybucji. 2. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.) oraz innymi przepisami prawa. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardów jakościowych obsługi oraz parametrów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 z późn. zm.). 4. Zamawiający posiada tytuł prawny do korzystania z obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Rozliczanie odbywać się będzie w cyklu miesięcznym, według faktycznego zużycia energii elektrycznej na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego. 6. Podane w załączniku nr 6 do SIWZ prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości zamawianej energii. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy, od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. wynosi 541 022,00 kWh. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zmniejszenie wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, o obiekty wymienione w punktach od 1 do 11 załącznika nr 6 do SIWZ. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Wielkość wolumenu energii elektrycznej oraz liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% wolumenu energii elektrycznej oraz ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku nr 6 do SIWZ 11. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09310000-5 - Elektryczność 65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument stwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. a) koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, w którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) i aktualna umowa generalna z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla WODR w Poznaniu w 2025 roku
Dodano: 2024-07-02 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Techniki Leśnej w Jarocinie
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie gminy Sieraków w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie gminy Chocz w 2024 roku
Dodano: 2024-01-29 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko na rok 2024
Dodano: 2024-01-22 - Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
Dodano: 2024-01-04 - Zakup energii elektrycznej na rok 2024
Dodano: 2023-12-12 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Krucz w 2024 roku
Dodano: 2023-12-12 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA ZAOPATRZENIA OBIEKTÓW POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie w roku 2024
Dodano: 2023-12-08