Gmina Międzychód ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
ul. Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
REGON: 52459400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj zamówienia: Dostawy 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dystrybucja energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dystrybucję energii elektrycznej do 94 punktów poboru energii o łącznym wolumenie(+/-)10% 653,00 MWh w okresie objętym zamówieniem tj. od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. 3. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie objętym zamówieniem (w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 dla wszystkich PPE) dla poszczególnych taryf przedstawia się następująco: a) C11-160,20 MWh ; b) C12A-90,60 MWh; C12B-12,10 MWh; C11o-390,10 MWh. 4. Przewidywane zużycie energii elektrycznej dla każdego PPE w okresie objętym zamówieniem dla każdego PPE biorącego udział w postępowaniu (MWh) wskazano w załączniku Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 6. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określone są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dalej określanego jako OSD – wskazane również dla każdego PPE w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umów. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umów, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 8. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.). W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty wg stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019 r. poz. 503). ) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 9. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną – 94. 10. Wykonawca wystawi faktury dla Gminy z podziałem na grupy fakturowe. 11. Obiekty Zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci ENEA Operator Sp. z o.o. 12. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej objętej niniejszym postępowaniem. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, d) oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (składane tylko przez Wykonawcę nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej), e) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Techniki Leśnej w Jarocinie
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie gminy Sieraków w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie gminy Chocz w 2024 roku
Dodano: 2024-01-29 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko na rok 2024
Dodano: 2024-01-22 - Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
Dodano: 2024-01-04 - Zakup energii elektrycznej na rok 2024
Dodano: 2023-12-12 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Krucz w 2024 roku
Dodano: 2023-12-12 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA ZAOPATRZENIA OBIEKTÓW POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie w roku 2024
Dodano: 2023-12-08 - „Zakup energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej w ramach umowy kompleksowej dla obiektów jednostek Powiatu Ostrowskiego”
Dodano: 2023-12-02