Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Gminy Miejskiej Słupsk

Gmina Miejska Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8423236 , fax. 059 8424297
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Słupsk
    Plac Zwycięstwa 3/219 3/219
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8423236, fax. 059 8424297
    REGON: 00059064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Gminy Miejskiej Słupsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji do obiektów Gminy Miejskiej Słupsk. Część 1 - Ratusz Miejski przy Placu Zwycięstwa 3 1a - licznik nr 11893915 ( biura), 1b - licznik nr 3624610 (centrala telefoniczna), 1c - licznik nr 4230856 (USC), Część 2 - Urząd Miejski przy ul. Placu Zwycięstwa 1 - licznik nr 10912436 oraz licznik nr 5111181 ( biura), Część 3 - przyłącze na Placu Zwycięstwa - licznik nr 11415511( obsługa imprez artyst.), Część 4 - podczyszczalnia wód opadowych przy ul. Zielonej 8 - licznik nr 70269332, Część 5 - lokal przy ul. Sienkiewicza 7/28 - licznik nr 23265977 ( biuro Zespołu Bezpieczne Miasto), Część 6 - obiekt przy ul. Kopernika 18 - licznik nr 4720121 (urządzenie alarmowe), Część 7 - lokal przy ul. Jaracza 28 - licznik nr 7418046 ( Straż Miejska - biura), w ilości określonych w załącznikach nr 2a - 2i do SIWZ ( formularze cenowe ) stanowiących odpowiednio Załącznik nr 1 do oferty oraz o charakterystyce elektrycznej określonej w załącznikach nr 3a-3i do SIWZ, w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ustawy Pzp. 5)wykażą wykonanie co najmniej 1 dostawy o wartości nie mniejszej niż 300000 zł brutto, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączania dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Druk wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)aktualnego (pod pojęciem ,aktualny,Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)wykazu dostaw (co najmniej 1 dostawy) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej jedna dostawa nie mniejszej niż 300.000 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączania dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Druk wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, 7) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionych formularzy cenowych (wzór stanowi załącznik nr 2a - 2i do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach