Przetargi.pl
Kompleks rekreacyjno-sportowy przy ul. Wróbla - budowa skateparku

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleks rekreacyjno-sportowy przy ul. Wróbla - budowa skateparku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleks rekreacyjno-sportowy przy ulicy Wróbla –budowa skateparku” 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Opracowanie projektu zagospodarowania terenu z projektowaną lokalizacją skateparku w zakresie niezbędnym do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w trybie przewidzianym dla obiektów małej architektury sytuowanych w miejscach publicznych, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz projektu budowlano – wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Opracowana dokumentacja projektowa winna uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepelnosprawnych. 2.2 Przygotowanie terenu budowy obejmujące w szczególności usunięcie pozostałości po niedokończonym skateparku obejmujące ich transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć materiały budowlane opisane w protokole przekazania placu budowy i zmagazynować je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie placu budowy oraz do zabezpieczenia ich przed uszkodzeniem, kradzieżą od dnia przekazania placu budowy do dnia jego odbioru. W przypadku, gdy poprzedni wykonawca zgłosi chęć odbioru przedmiotowego materiału, Wykonawca powiadomi Zamawiającego i wraz z przedstawicielem Zamawiającego wyda mu przedmiotowe materiały. 2.3 Wykonanie, na podstawie ww. dokumentów, robót budowlanych w szczególności w zakresie wykonania: podbudowy, betonowej płyty głównej, betonowych urządzeń skateparku, stalowych elementów skateparku, dojścia do obiektu (chodnika) z kostki betonowej bezfazowej wraz z podbudową, dostawy i montażu elementów małej architektury – ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej z regulaminem obiektu, odwodnienia obiektu. 2.4 Obsługę geodezyjną zadania 2.5 Przygotowanie dokumentacji odbiorowej związanej z przekazaniem obiektu do użytkowania wraz ze sporządzeniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej i złożeniem w Biurze Geodety Miasta Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie powykonawczego operatu geodezyjnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program funkcjonalno-użytkowy (Dodatek nr 5 do SIWZ), Wzór umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ), Dokumentacja fotograficzna terenu budowy (Dodatek nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy wykonania wszystkich niezbędnych czynności oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z prawidłową realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. 5. Urządzenia skateparku muszą posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność urządzeń skateparku z normą PN-EN 14974+A1:2010 wydane przez dowolną jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji. 6. Zamawiający wymaga, przedłożenia wraz z dokumentacją powykonawczą, dokumentu potwierdzającego odebranie wykonanego skateparku przez instytucję certyfikującą np. Urząd Dozoru Technicznego, Stowarzyszenie Rzeczoznawców Technicznych Urządzeń Rozrywkowych lub inną jednostkę certyfikującą. 7. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 8. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 10.1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, osób wykonujących pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierownika robót niżej wymienione czynności: - zbrojenie, betonowanie. Wykonawca lub podwykonawca musi zatrudnić co najmniej 1 pracownika w w/w zakresie. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 10.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę tr aktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10.1. czynności. 10.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10.6. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 14. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach