Przetargi.pl
Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec

Gmina Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324000700 , fax. 324000703
  • Data zamieszczenia: 2023-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
    Gliwicka 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 324000700, fax. 324000703
    REGON: 276257802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siłowni plenerowych na terenie Gminy Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – Budowa siłowni plenerowej w Ligocie Łabędzkiej.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów małej architektury w Ligocie Łabędzkiej przy ulicy Szkolnej przy terenie placu zabaw na działce nr 152/42.2) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż:- ławka z oparciem – 4 szt.;- stojak na rowery – 1 szt.;- prasa nożna podwójna – 1 szt.;- trenażer mięśni bicepsa (dla osób niepełnosprawnych) – 1szt.;- steper (dla osób niepełnosprawnych) – 1szt.;- wioślarz pojedynczy– 1szt.;- prasa ręczna dolna -1szt.;- przywodziciel/odwodziciel podwójny- 1 szt.;- piechur/ biegacz pojedynczy- 1 szt.;- drążki gimnastyczne równoległe- 1 szt.;- tablica regulaminowa – 1 szt.;- nawierzchnia bezpieczna – zastana nawierzchnia trawiasta.3) Realizacja zadania obejmuje:- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 152/42;- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa;- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urządzeń;- wykonanie fundamentowania pod urządzenia zgodnie z technologią producenta;- dostawa i montaż urządzeń w ilości i asortymencie wynikającym z opracowania;- dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki parkowe montowane do podłoża na stałe, tablica z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej i montaż stojaka na rowery;- wyrównanie powierzchni terenu działki w obrębie prowadzonych prac w tym usunięcie śmieci.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 3 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.Zadanie 2 – Budowa siłowni plenerowej w Słupsku.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów małej architektury w Słupsku przy ulicy Leśnej obok terenu rekreacyjnego i boiska sportowego na działce nr 14/18.2) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż:- wahadło + biegacz + twister – 1 szt.;- wyciskanie siedząc + słup + wyciąg górny – 1 szt.;- orbitrek – 1 szt.;- wioślarz pojedynczy – 1 szt.;- prasa nożna pojedyncza – 1 szt.;- odwodziciel / steper – 1 szt.;- koła Tai Chi / steper – 1 szt.;- narciarz podwójny – 1 szt.;- poręcz + poręcz – 1 szt.;- ławka + prostownik pleców – 1 szt.;- tablica regulaminowa – 1 szt.;- nawierzchnia bezpieczna – zastana nawierzchnia trawiasta.3) Realizacja zadania obejmuje:- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 14/18;- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa;- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urządzeń;- wykonanie fundamentowania pod urządzenia zgodnie z technologią producenta;- dostawa i montaż urządzeń w ilości i asortymencie wynikającym z opracowania;- wyrównanie powierzchni terenu działki o obrębie prowadzonych prac – usunięcie śmieci.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 3 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.Zadanie 3 – Rozbudowa siłowni plenerowej w Rudzińcu.1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa elementów małej architektury w Rudzińcu przy ul. Gliwickiej na działce nr 301/182.2) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż:- ławka parkowa z oparciem – 1 szt,;- prasa ręczna podwójna – 1 szt.;- wioślarz pojedynczy – 1 szt.;- prasa nożna pojedyncza – 1 szt.;- malutki sprzęt fitness dla najmłodszych – 1 szt.;- tablica regulaminowa – 1 szt.;- wykonanie nawierzchni bezpiecznej – maty przerostowe.3) Realizacja zadania obejmuje:- wytyczenie obszaru przewidzianego pod ustawienie urządzeń w terenie działki nr 301/182;- zdjęcie warstwy humusu urodzajnego z obszaru przeznaczonego pod wykonanie nawierzchni bezpiecznej;- niwelację terenu;- wytyczenie lokalizacji poszczególnych urządzeń wraz z wytyczeniem przypisanych do nich stref bezpieczeństwa;- wykonanie wykopów pod projektowane fundamentowanie urządzeń;- wykonanie fundamentowania pod urządzenia zgodnie z technologią producenta;- dostawa i montaż urządzeń w ilości i asortymencie wynikającym z opracowania;- wykorytowanie pod warstwę nawierzchni bezpiecznej;- wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie bezpieczną siłowni zewnętrznej;- wykonanie nawierzchni z mat przerostowych pod urządzenia siłowni zewnętrznej;- dostawa i montaż elementów małej architektury: ławka parkowa montowana do podłoża na stałe i tablica z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej;- wyrównanie powierzchni terenu działki o obrębie prowadzonych prac – usunięcie śmieci, zabudowa humusu z rozbiórek w terenie zielonym.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 3 SWZ oraz załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4) Zdolność techniczna i zawodowa:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:w zakresie zadania I:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na dostawie i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100);w zakresie zadania II:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na dostawie i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100);w zakresie zadania III:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na dostawie i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100);W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty obejmujące swoim zakresem dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 brutto) każda z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach