Przetargi.pl
Kompleks Muzeum Papiernictwa: remont i konserwacja konstrukcji dachu oraz wymiana poszycia z gontów drewnianych budynku suszarni - etap II

Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, ul. Kłodzka 42
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8669248 , fax. 074 8669020
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju
    ul. Kłodzka 42 42
    57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8669248, fax. 074 8669020
    REGON: 89051904600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzpap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum - Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleks Muzeum Papiernictwa: remont i konserwacja konstrukcji dachu oraz wymiana poszycia z gontów drewnianych budynku suszarni - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pt. Duszniki Zdrój, kompleks Muzeum Papiernictwa: remont i konserwacja konstrukcji dachu oraz wymiana poszycia z gontów drewnianych budynku suszarni - etap II. Zadanie obejmuje wymianę pokrycia z gontów drewnianych, remont i konserwację konstrukcji budynku suszarni, remont i konserwację ścian szczytowych oraz schodów na poddaszu budynku suszarni, impregnację biologiczną elementów więźby z uwzględnieniem zmian projektowych określonych w załączniku Zmiany Projektowe z czerwca 2010, tj. wykonanie kontrłacenia, położenie folii wysoce paroprzepuszczalnej, obróbek blacharskich oraz uszczelnień z taśmy neoprenowej. Zakres robót obejmuje również remont dachu przybudówki łącznika pomiędzy budynkiem głównym a suszarnią. W zakres zamówienia wchodzi również wymiana instalacji odgromowej w ww częściach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji załączonej do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt budowlano-konserwatorski remontu dachów budynków Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w zakresie budynku suszarni opracowany przez CCI Sp. z o.o., ul. Robotnicza 69, Długołęka k/Wrocławia, 55-095 Mirków wraz ze zmianami z czerwca 2010 r. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu dachów Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju 3. Dokumentacja pomocnicza: 1) przedmiar robót do etapu II zadania: Duszniki Zdrój, kompleks Muzeum Papiernictwa: remont i konserwacja konstrukcji dachu oraz wymiana poszycia z gontów drewnianych budynku suszarni - etap II. 2) Ekspertyza konstrukcyjna i mykologiczna o stanie technicznym i przyczynach uszkodzeń wraz z programem naprawczym dachów budynków Muzeum Papiernictwa, 3) Inwentaryzacja budowlana więźby dachowej 4. Z uwagi na ryczałt jako formę przyjętego wynagrodzenia Wykonawcy, przedmiar robót, o którym mowa w ust. 3.6 pkt 1 ma charakter wyłącznie pomocniczy. 5. Ponadto przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z treścią: 1) Decyzji Nr 137/09 z dnia 16.03.2009 r. - Pozwolenia Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym 2) Decyzji Nr 522/10 z dnia 14.07.2010 w sprawie zmiany decyzji nr 137/09 z dnia 16.03.2009 3) Decyzji Nr 2/VI/B/2009 z dnia 08.04.2009 r. - Pozwolenia Starosty Kłodzkiego na budowę polegającą na remoncie dachów Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju na działce nr 186 AM-5, obręb-Centrum. 6. Zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. Nr 162, poz. 1568, z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), 3) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 4) właściwych przepisów bhp i ppoż. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy (zał. Nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: BZ WBK S.A. 1 Oddział Kłodzko nr 38 10902327 0000000594015392 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 8.00 do 15.00 w siedzibie Zamawiającego (w Sekretariacie) tj. ul. Kłodzka 42 57-340 Duszniki-Zdrój parter do terminu składania ofert tj. do dnia 2010 r. do godz. 11:00. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 6 sierpnia 2010 r. do godz. 11:00. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty przetargowej. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonania przelewu. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 14.16 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.14.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzpap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach