Przetargi.pl
Kompleks 7795 Duninów budynek nr 1 remont sanitariatów, malowanie pomieszczeń, wymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej w naprawianych pomieszczeniach.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Saperska 2
    59-726 Świętoszów, woj. brak
    tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
    REGON: 02150908400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleks 7795 Duninów budynek nr 1 remont sanitariatów, malowanie pomieszczeń, wymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki okiennej w naprawianych pomieszczeniach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót do realizacji: Naprawa pomieszczeń sanitarno – higienicznych damskich i męskich (łącznie 2 pomieszczenia) usytuowanych na I piętrze wraz z wymianą drzwi wejściowych głównych, tylnych oraz bocznych do budynku. 1. Roboty demontażowe instalacji wod.-kan,, c.o., elektrycznej 2. Wyburzenie części ścian działowych 3. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej 4. Skucie tynków wewnętrznych oraz okładzin ściennych 5. Skucie posadzek 6. Wykonanie instalacji wod. kan, c.o., elektrycznej 7. Wykonanie tynków ścian i sufitów oraz okładzin ściennych z płytek 8. Wykonanie nowej posadzki z płytek wraz z podkładem i izolacją 9. Wewnętrzne gładzie gipsowe ścian i sufitów oraz malowanie 10. Wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z montażem wentylatorów wyciągowych 11. Wykonanie kabin wc ze ścianek systemowych np. SANIPOL 12. Montaż nowej armatury sanitarnej i elektrycznej 13. Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej Wymiana drzwi wejściowych głównych, tylnych oraz bocznych do budynku. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy technicznej jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu zamówienia (OPZ), Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót (STWOIR) stanowiącej do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną techniczną tj.: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 przedmiar robót jako element pomocniczy załącznik nr 10 oraz OPZ załącznik nr 6 i dokumentację pomocniczą. Wykonawca przedstawi do umowy parametry cenotwórcze tj. R. Kp. Z, Kz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zgodnie z SIWZ w pkt: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 950,00 PLN 9.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2019 poz. 310 z póżn. zm.). 9.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 43/PN/2020 „ 9.4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w pkt 7.4 lit. f). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach