Gmina Miedźno ogłasza przetarg
- Adres: 42-120 Miedźno, Ułańska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 178 010, , fax. 343 178 030
- Data zamieszczenia: 2020-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźno
Ułańska 25
42-120 Miedźno, woj. śląskie
tel. 343 178 010, , fax. 343 178 030
REGON: 00000151398327 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompetentni uczniowie w Gminie Miedźno”- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miedźno w ramach projektu „Kompetentni uczniowie w Gminie Miedźno” realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs z podziałem na dwie części zamówienia: a. część nr 1 zamówieni pn.„ Kompetentni uczniowie w Gminie Miedźno”- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych” b. część nr 2 zamówienia pn. „Kompetentni uczniowie w Gminie Miedźno”- zakup i dostawa sprzętu”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zamówienia stanowią: 1) wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 5a, 2) wzór umowy dot. części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 5b, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części nr 1 zamówienia- stanowiący dodatek nr 6a, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. części nr 2 zamówienia- stanowiący dodatek nr 6b. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument lub dokumenty te, określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1a do SIWZ – dot. części nr 1 zamówienia lub dodatek nr 1b do SIWZ – dot. części nr 2 zamówienia, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Tychach
Dodano: 2023-11-03 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-09-20 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIV – ZAKUP I DOSTAWA SPAWARKI
Dodano: 2023-08-11 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXIII – ZAKUP I DOSTAWA STRUGARKI
Dodano: 2023-07-18 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w ZSCKR w Nakle Śląskim ETAP XXII – ZAKUP I DOSTAWA STANOWISK: HYDRAULIKI I ELEKTROHYDRAULIKI ORAZ PNEUMATYKI I ELEKTROPNEUMATYKI
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa Okularów VR wraz ze szkoleniami z ich obsługi do trzech placówek oświatowych w ramach projektu pn. „Szkoły z jakością - rozwój kształcenia ogólnego na terenie miasta Żory”.
Dodano: 2023-03-17 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu na lata 2020-2024 - "Aktywna tablica" dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
Dodano: 2022-12-05 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2021-04-20 - Dostawa dydaktycznego stanowiska do analizy EOBD pojazdów dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji projektu „Bliżej wiedzy w gminie Krupski Młyn”
Dodano: 2020-12-30