Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 582 192 , fax. 178 582 193
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 582 192, fax. 178 582 193
REGON: 69031697000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Komenda Wojewódzka Policji – Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30 – remont garażu wraz z wjazdem – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont garażu wraz z wjazdem (etap I) przy Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę / Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących niżej określone czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 6. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę / Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przynajmniej dwóch pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w okresie realizacji zamówienia. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty należy złożyć: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami §7 ust. 1 niniejszej SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązanie, o którym mowa w § 8 ust. 2 niniejszej SIWZ – wg Załącznika nr 6 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ Kompleksowa modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielni głównej w budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie przy ul. Poniatowskiego 4
Dodano: 2024-04-19 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu kładki przez potok bez nazwy w m. Pustynia w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów – Baranów Sandomierski – Mielec – Dębica w km 59+602
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 162 R Mielec - Rzochów- Przyłęk - Ostrowy Tuszowskie - Podtrąba w km 13+140 do km 14+708 w miejscowości Ostrowy Tuszowskie
Dodano: 2024-04-17 - Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów
Dodano: 2024-04-11 - „Remont i renowacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”.
Dodano: 2024-04-11 - „Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) remont placu i parkingu, przełożenie sieci, rozbiórka budynku i wiaty w RDW Stalowa Wola”- etap I. - II postępowanie
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja dachu i elewacji budynku Małej Sceny.
Dodano: 2024-04-09 - Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Świerczów na dz. o nr. ewid oraz w obrębie Nowa Wieś na dz. o nr ewid. 1019
Dodano: 2024-04-09 - Remont pomieszczeń biurowych oraz usunięcie usterek z przeglądów w budynku administracyjno - socjalnym w RDW Jarosław
Dodano: 2024-04-09 - Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jedlicze
Dodano: 2024-04-05