Przetargi.pl
Klasyfikacja gleboznawcza obrębu ewidencyjnego Rudniki

Starosta Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 32 67 219 71
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 32 67 219 71
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Klasyfikacja gleboznawcza obrębu ewidencyjnego Rudniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klasyfikacji gleboznawczej obrębu ewidencyjnego Rudniki. Zadanie obejmuje : 1).Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie dla jednostki ewidencyjnej Włodowice obręb ewidencyjny Rudniki powierzchnia 773 hektarów w tym: -Badania profili glebowych, w tym określenie uziarnienia ich poszczególnych poziomach genetycznych oraz szczegółowe określenie na mapie ewidencyjnej miejsca tych badań -Zaliczenie gruntów do odpowiedniego typu, rodzaju i gatunku gleby, rodzaju użytku gruntowego oraz klasy bonitacyjnej -Sprawozdanie techniczne ze szczegółowym uzasadnieniem zaistniałych zmian i wyjaśnienia przyczyn -Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji zgodnie z §8 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. - pomiar i uzupełnienie rejestru ewidencji gruntów i budynków o dane o których mowa w art.20 ust.2 pkt.4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz.2101 ) wyróżniony w ewidencji gruntów i budynków obszar gruntu, w całości lub w części, objęty jest formą ochrony przyrody wskazaną w art. 6 ust. 1 pkt 1–9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134, z późn. zm.) dane pozyskać z Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 2). Przedłożenie projektu gleboznawczej klasyfikacji gruntów celem wyłożenia do wglądu dla zainteresowanych osób. 3).Określenie współrzędnych punktów załamania granic konturów klasyfikacyjnych i określenie współrzędnych punktów przecięcia granic konturów klasyfikacyjnych z granicami działek ewidencyjnych. Zgodnie z - rozporządzenie Ministra Administracji I Cyfryzacji z dnia 29 marca 2001 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r. poz. 1034 ze zm.) - danymi ewidencyjnymi dotyczącymi użytków gruntowych i klas bonitacyjnych są: • numeryczne opisy konturów tych użytków i klas bonitacyjnych; • oznaczenia użytków gruntowych i klas bonitacyjnych w granicach poszczególnych konturów oraz numery tych konturów; • przebieg konturów klasyfikacyjnych przyjmuje się w ewidencji na podstawie mapy klasyfikacji zgodnie z § 8 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów z dnia 12 września 2012 r. i zamyka się w granicach konturów gruntów rolnych i leśnych. 4). Wykonanie obliczeń niezbędnych do sporządzenia wykazu zmian gruntowych, obliczenie powierzchni konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych i sporządzenie w wykazu zmian gruntowych – osobno dla każdej jednostki rejestrowej. 5). Skompletowanie operatu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Pliki do automatycznego zasilenia systemu GEO-INFO 7 Mapa wykonać zgodnie z wymogami systemu tak, aby mogły być one przejęte przez system informatyczny w postaci obiektowej (odpowiednie relacje, obiekty i rozwarstwienie - musi ono zapewniać jednoznaczną identyfikację elementów podstawowych obiektów: na jednej warstwie nie mogą znajdować się elementy liniowe różnych obiektów czy też elementy tekstowe obręb Powierzchnia - 773ha Liczba działek - 2308 Liczba działek może ulec zmianie ±20% bez możliwości zmiany wynagrodzenia Materiały: Mapa ewidencji gruntów i budynków analogowa i rastrowa ,operat z założenia ewidencji gruntów nr operatu 522.312.12/63 roku .operat z klasyfikacji gleboznawczej 522.312.13/63 rok ,operaty jednostkowe ,operat z modernizacji ewidencji gruntów KERG 475-04/2008 ( brakujące budynki z pomiaru pozostała część z digitalizacji) Mapa zasadnicza analogowa z 2008 roku 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający pełny zakres czynności objętych zamówieniem określają „Warunki techniczne”, stanowiące odpowiednio: Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wszystkie czynności przewidziane do wykonania w ramach realizacji zamówienia, są ściśle określone przez obowiązujące przepisy prawa i nie mogą być wykonywane inaczej niż to określono w niżej wymienionych aktach prawnych: - ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2017 poz. 2101 z późniejszymi zmianami.); -ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U.z 2018 r. poz. 142, ) - rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2016 r. poz.1034 z późniejszymi zmianami) - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246); - rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (DZ. U. z 2011, Nr 263, poz. 1572 z późn. zm.) - rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 7 października 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U z 2013, poz. 1183) - rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie rodzajów materiałów geodezyjnych i kartograficznych, które podlegają ochronie zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 299 poz.1772) -ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016 poz.922) 4. Z uwagi na charakter świadczenia i wykonywanych czynności, które nie wyczerpują przesłanek stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 Kodeksu pracy, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi licząc od dnia odbioru końcowego prac, będących przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Ponadto do oferty wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); b) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach