Przetargi.pl
KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4305200 , fax. 91 4305229
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 20 20
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4305200, fax. 91 4305229
    REGON: 32059057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenów nad rzeką Drawą w ramach budowy infrastruktury rekreacyjnej i turystycznej szlaku kajakowego im. Karola Kardynała Wojtyły - Zadanie nr 1 - Pole biwakowe w Złocieńcu, dz. 20/3, 23/19, 23/20, 68/4 obr. 011 Złocieniec zgodnie z pozwoleniem na budowę będącym w posiadaniu Zamawiającego oraz dokumentacja projektowo-budowlaną, przedmiarami robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR). 2.Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu finansowego LIFE+ oraz przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚIGW) - LIFE13NAT/PL/000009 LIFEDrawaPL Active protection of water - crowfoots habitats and restoration of wildlife corridor in the River Drawa basin in Poland/Czynna ochrona siedlisk włosieniczników i udrożnienie korytarza ekologicznego zlewni rzeki Drawy w Polsce.3.Zakres zamówienia obejmuje:1)Roboty przygotowawcze terenu przeznaczonego pod plac budowy,2)Roboty konstrukcyjne i ogólnobudowlane,3)Roboty wykończeniowe,4)Wewnętrzne roboty instalacyjne,5)Zewnętrzne roboty sanitarne,6)Zewnętrzne roboty elektryczne,7)Roboty związane z infrastrukturą drogową,8)Uporządkowanie terenu i likwidację placu budowy.4.Szczegółowy zakres robót: 1)Roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę (grupa CPV 451):a)Przygotowanie i wytyczenie terenu, b)Roboty ziemne, 2)Roboty związane z wykonywaniem konstrukcji obiektów budowlanych (grupa CPV 452):a)Konstrukcje betonowe, żelbetowe i drewniane, b)Zbrojenie, c)Ściany murowane, d)Pokrycie dachowe, e)Izolacje,3)Roboty instalacyjne (grupa CPV 453):a)Instalacje sanitarne wewnętrzne, b)Wodociąg, c)Kanalizacja, d)Instalacja elektryczna wewnętrzna, e)Oświetlenie terenu,4)Roboty wykończeniowe (grupa CPV 454):a)Okładziny ścienne, b)Roboty malarskie, c)Posadzki, d)Stolarka budowlana drzwiowa, e)Roboty nawierzchniowe.5.Opis robót budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ: projekty budowlane, opisy techniczne, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. 6.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu, o którym mowa w pkt 1. 7.Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:1)oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót,2)uporządkowanie terenu objętego placem budowy, 3)zabezpieczenie mediów (woda, prąd), itp.4)wykonanie dokumentacji powykonawczej.8.Wykonawca zobowiązany jest do:1)Udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe zgodnie z przedłożoną ofertą.2)Bezpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem. 3)Pielęgnacji wykonanych nasadzeń co najmniej 2 razy w roku w okresie wiosny i jesieni w okresie gwarancyjnym.4)Wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). 5)Wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. 6)Sporządzenia przez kierownika budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.7)Zgodnego z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232, ze zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, ze zm.) zagospodarowania odpadów.8)Zawarcia umowy ubezpieczenia oc dedykowanego dla przedmiotowej inwestycji z sumą ubezpieczenia do pełnej wysokości wartości umowy, zgodnie z warunkami umowy, z okresem ubezpieczenia na czas realizacji umowy i dostarczenia polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu wraz z potwierdzeniem opłacenia składki nie później niż w dniu przekazania placu budowy. Polisa ubezpieczeniowa powinna zawierać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, z rozszerzeniem ubezpieczenia o odpowiedzialność za Podwykonawców oraz odpowiedzialność za szkody wyrządzone pracownikom ubezpieczonego powstałe w następstwie wypadku przy pracy.9)Przed podpisaniem umowy złożenia oświadczenia potwierdzającego dysponowanie co najmniej 4 osobami, w tym co najmniej:a)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, c)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d)1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. wraz z przedłożeniem kopii uprawnień posiadanych przez osoby wskazane powyżej.9.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.11.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 1 w wysokości: 15.000,00 PLN. 2. Wadium wypłacone zostanie nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, adres: ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin; nr konta 96 1010 1599 0526 2113 9120 0000 z adnotacją WADIUM DO POSTĘPOWANIA POD NAZWĄ: KANALIZOWANIE RUCHU TURYSTYCZNEGO W ZLEWNI DRAWY - POLE BIWAKOWE W ZŁOCIEŃCU. 5. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium załączony do oferty. 6. Wadium musi być wpłacone na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie, adres: ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, 3) kwotę gwarancji-poręczenia, 4) termin ważności gwarancji-poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdolinscy.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach