TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Wiślna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158232295
- Data zamieszczenia: 2022-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: TARNOBRZESKIE WODOCIĄGI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Wiślna 1
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 158232295
REGON: 830337895 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.tarnobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kanalizacja sanitarna w ul. Litewskiej w Tarnobrzegu – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:Kanalizacja sanitarna w ul. Litewskiej w Tarnobrzegu – etap IIPrzewidziana do wykonania w ramach realizacji wniosku o dofinansowanie w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa w Tarnobrzegu – Etap II”,Dla tego zadania opracowane są dwa projekty budowlane jeden dla długości kanalizacji 210 m i drugi dla długości 212 m.W ramach zadania Wykonawca zgodnie z warunkami niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wykonania zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu łącznej długości 420 mb sieci kanalizacji sanitarnej i taką ilość wykonawca zobowiązany jest do wyceny w ramach wynagrodzenia ryczałtowego przyjętego do rozliczenia realizacji zadania.Zadanie obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:I Rurociągi grawitacyjne: PVC-U ∅ 200 mm, L = 210,00 mbStudzienki systemowe ∅ 425 mm – 8 szt.II Rurociągi grawitacyjne: PVC-U ∅ 200 mm, L = 210,00 mbStudzienki systemowe ∅ 425 mm – 8 szt.Uwaga!W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania kamerowania wykonanej sieci kanalizacji sanitarnej w celu sprawdzenia poprawności wykonania i zgodności materiałowej.Materiały użyte do budowy powinny być dopuszczone do zastosowania w budownictwie i mieć wymagane prawem certyfikaty.2. Szczegółowy zakres robót określa: 1) dokumentacja techniczna, 2) przedmiar,3) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 uPzp, tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:Bank PeKaO SA o/Tarnobrzegnr konta: 62 1240 2744 1111 0000 3990 9143z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: FZU-29-22”4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 266 ust. 1 pkt 14 uPzp).5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:- odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SWZ,- musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SWZ,- zawierać w swej treści okoliczności zgodne z art. 98 ust. 6 uPzp, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł,b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 300 000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:a) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w zakres których wchodziły jednocześnie: prace związane z wykopami i/lub przewiertami sterowanymi, o jednostkowej wartości roboty nie mniejszej niż 300 000,00 złwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tychdokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (wg załącznika nr 4 do swz).b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:- co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz: co najmniej 5-letnie doświadczenie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w specjalności instalacyjnej z wykorzystaniem uprawnień, o których mowa wyżej, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej budowie przy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z wykopami i/lub przewiertami sterowanymi o wartości robót co najmniej: 300 000,00 złwg załącznika nr 12 do swz).Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 roku, poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 220).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa dróg wraz z zagospodarowaniem terenu na obszarze Gminy Dębowiec
Dodano: 2024-06-04 - Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica” – Etap I
Dodano: 2023-12-22 - Remont drogi gminnej Nr 114848R Iskrzynia – Budzyń (ul. Szkolna) w km 0+955 – 1+680 w m. Iskrzynia
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary – Banachy na odcinku Gózd – Huta Krzeszowska
Dodano: 2023-11-07 - „KompL. realiz. inw. w form. zaproj – wybuduj - wyposaż polegającej na bud. pawilonu szpit. wraz z łącznikiem przy SP ZOZ w Ustrzykach D – doposaż. infrastruktury krytycznej szpitala- kont. zadania”.
Dodano: 2023-10-31 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 1709/5, 1709/4, 1712/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2023-05-28 - „Przebudowa dworca PKP w Komańczy na potrzeby Centrum Integracji i Aktywizacji Społecznej na pograniczu Karpat Wschodnich i Zachodnich”.
Dodano: 2023-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Boguchwała - 3 zadania częściowe
Dodano: 2022-10-13 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej na terenie działek nr ewid. 812/8 i 813 położonych w obrębie ewidencyjnym181801_1.0003 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki.
Dodano: 2022-10-03