Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg wraz z zagospodarowaniem terenu na obszarze Gminy Dębowiec

GMINA DĘBOWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, 101
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (13) 4413028
  • Data zamieszczenia: 2024-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĘBOWIEC
    101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. (13) 4413028
    REGON: 370440318
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg wraz z zagospodarowaniem terenu na obszarze Gminy Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – „Budowa i przebudowa dróg wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Dębowiec” Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest budowa drogi manewrowej wraz z placami manewrowymi oraz chodnikiem, budowa instalacji kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego, przebudowa parkingu (na 10 samochodów osobowych), deptaka przy szkole, zatoki postojowej, przebudowa chodnika przy drodze gminnej Nr 113257R oraz linii telekomunikacyjnej w miejscowości Dębowiec w ramach zadania pn. "Budowa i przebudowa dróg wraz z zagospodarowaniem terenu na obszarze Gminy Dębowiec". W zakresie przedmiotu zamówienia zawiera się w szczególności:1) rozbiórka istniejących obiektów budowlanych na działkach nr ewid. 1488/1 oraz 1488/2 w Dębowcu, zgodnie z załączonym projektem rozbiórki; 2) wykonanie pozostałych robót rozbiórkowych, ziemnych, przygotowawczych oraz pomiarowych,3) budowa drogi manewrowej (drogi wewnętrznej) wraz z placem manewrowym oraz instalacją kanalizacji deszczowej,4) budowa chodnika dla pieszych wraz z montażem barier,5) budowa oświetlenia drogowego,6) przebudowa parkingu z kostki betonowej oraz wykonanie placu utwardzonego przy drodze,7) utwardzenie deptaka przy szkole,8) przebudowa zatoki postojowej,9) przebudowa chodnika,10) przebudowa istniejącej linii telekomunikacyjnej,11) zabezpieczenie kolidującej sieci elektroenergetycznej,12) budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej Nr 113257R,13) wykonanie i montaż ogrodzenia wraz z bramą przesuwną elektryczną, 14) wykonanie oznakowania drogowego pionowego oraz poziomego,15) nasadzenia drzew i krzewów,16) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczejSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1a do SWZ oraz Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8a (dla części 1) do SWZ.Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wobec czego Wykonawca zapewnia, że finansował będzie inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w § 17 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7a do SWZCzęść 2 – „Przebudowa dróg w miejscowościach Łazy Dębowieckie oraz Wola Cieklińska”2.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg zlokalizowanych na terenie gminy Dębowiec, tj. drogi wewnętrznej nr ewid. 1065, 1070/1, 1070/3 w miejscowości Łazy Dębowieckie oraz drogi publicznej Nr 113265R Cieklin – Wola Cieklińska (dz. nr ewid. 487/2 w m. Wola Cieklińska) w ramach zadania pn. "Budowa i przebudowa dróg wraz z zagospodarowaniem terenu na obszarze Gminy Dębowiec". .Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:2.2.1. Przebudowę drogi dz. nr ewid. 1065, 1070/1, 1070/3 w miejscowości Łazy Dębowieckie, w której zakres wchodzą w szczególności: 1) regulacja pionowa studzienek, 2) oczyszczenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych pod warstwę wiążącą oraz pod warstwę ścieralną, 3) skropienie mechanicznie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, 4) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna), 5) wzmocnienie konstrukcji drogi siatką o wytrzymałości na rozciąganie min. 100kN, 6) wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, 7) powierzchniowe utrwalenie pobocza emulsją asfaltową, 8) profilacja i humusowanie z obsianiem skarp.2.2.2. Przebudowę drogi gminnej Nr 113265R Cieklin – Wola Cieklińska (dz. nr ewid. 487/2 w m. Wola Cieklińska), w której zakres wchodzą w szczególności: 1) rozebranie przepustu z rur betonowych o śr. 60 cm pod korpusem drogowym, 2) ułożenie przepustu z rur HDPE o śr. 60 cm na ławie z kruszywa łamanego, 3) wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod projektowane poszerzenie jezdni, 4) oczyszczenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych pod warstwę wiążącą oraz pod warstwę ścieralną, 5) skropienie mechanicznie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych, 6) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – na projektowanych poszerzeniach, 7) wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm 2,50 Mpa – na projektowanych poszerzeniach, 8) remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu mieszanek mineralno-asfaltowych,9) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna), 10) wzmocnienie konstrukcji drogi siatką o wytrzymałości na rozciąganie min. 100kN, 11) wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, 12) profilacja i humusowanie z obsianiem skarp.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik 1b do SWZ oraz Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8b (dla cześci 2) do SWZ. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wobec czego Wykonawca zapewnia, że finansował będzie inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w § 17 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik 7b do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) przy składaniu oferty na część nr 1 zamówienia 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)2) przy składaniu oferty na część nr 2 zamówienia 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w rozdziale XVI SWZ.2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 19 czerwca 2024 r. o godz. 10:00.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy w Bieczu Oddział Dębowiec numer: 04 8627 1024 2004 6000 3014 0005, z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Wadium – Budowa i przebudowa dróg wrazz zagospodarowaniem terenu na obszarze Gminy Dębowiec – część nr ……… (wpisać numer części)”.Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez platformę zakupową Gminy Dębowiec – w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:a) Za minimalny poziom zdolności w zakresie części nr 1 uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie drogi, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto oraz minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej (np. chodnik, plac manewrowy) o wartości minimum 90 0000,00 PLN brutto.b) Za minimalny poziom zdolności w zakresie części nr 2 uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż300 000,00 PLN brutto.• Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach