Przetargi.pl
Kanalizacja sanitarna w części ul. Czajki w Kętach

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółko z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, ul. Św. M. Kolbe 25a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 845 22 78 , fax. 033 845 33 87 w. 10
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółko z o.o.
    ul. Św. M. Kolbe 25a 25a
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 033 845 22 78, fax. 033 845 33 87 w. 10
    REGON: 12073048700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik-kety.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kanalizacja sanitarna w części ul. Czajki w Kętach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej w części ulicy Czajki w Kętach o długości ok. 659,5m. W zakres zadania wchodzą: 1) roboty rozbiórkowe i renowacja nawierzchni asfaltowej, 2) roboty ziemne, 3) roboty budowlano-montażowe kanalizacji grawitacyjnej wraz z wprowadzeniem przyłączy do poszczególnych posesji, 4) przekroczenie potoku Bulówka metodą przecisku horyzontalnego, 5) roboty zabezpieczające urządzenia uzbrojenia podziemnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenia dołączy każdy ze wspólników. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1. Potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5ciu lat robót kanalizacyjnych, w tym co najmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 PLN. Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty (załącznik nr 5): wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty, z których wynika, że wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w rozumienia przepisów prawa budowlanego. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży: 1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 400.000,00 PLN. 2. Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy do tej kwoty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys szczegółowy wraz z końcowym zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 4. Dowód złożenia wadium. 5. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenie dołącza każdy ze wspólników. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zał. nr 3 do SIWZ 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, minimum 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy do tej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 400.000 PLN. 12. Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych, personelu kierowniczym wraz z kopią uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 4 do SIWZ. 13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót kanalizacyjnych, w tym co najmniej 1 roboty o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 5 do SIWZ. 14. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ. 15. Wypełniony i podpisany wzór umowy - zał. nr 7 do SIWZ. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcjum), muszą być spełnione następujące warunki: - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; - ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Zgodnie z art. 23 ust. 4, jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w części V. Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w części V pkt. 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1-3 konsorcjum może spełniać wspólnie - oferta nie będzie podlegać odrzuceniu, jeżeli chociaż jeden ze wspólników wykaże, iż spełnia warunki wiarygodności wynikające z tych przepisów i zamieszczone w SIWZ lub wiarygodność poszczególnych wspólników sumuje się do takiej wartości, która przekroczy wymagania zamawiającego. Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzwik-kety.com.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach