Przetargi.pl
Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego

Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-972 Warszawa, Hlonda 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48 22) 308 14 91
  • Data zamieszczenia: 2023-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
    Hlonda 1
    02-972 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48 22) 308 14 91
    REGON: 364481345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mt514.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji kampanii reklamowej promującej Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego. Kampania ma służyć promocji Muzeum jako nowoczesnej i wielofunkcyjnej instytucji kultury, przedstawiającej postacie i działalność papieża Jana Pawła II oraz prymasa Stefana Wyszyńskiego na tle XX-wiecznych dziejów polskiego państwa i narodu, prezentującej realizację uniwersalnych wartości przez patronów Muzeum oraz posługującej się atrakcyjną formą przekazu. Kampania ma mieć charakter profrekwencyjny, służąc zwiększeniu świadomości o powstaniu Muzeum oraz zwiększeniu liczby jego odwiedzających. Kampania ma poinformować, że istnieje nowe ciekawe miejsce na kulturalnej mapie Wilanowa, Warszawy i Polski, które z całą pewnością warto odwiedzić. Kampania ma być dopasowana do specyfiki grup docelowych pod kątem zrozumienia ich potrzeb, oczekiwań, motywacji oraz korzyści, które są uznawane przez nich za atrakcyjne. Koncepcja kreatywna powinna się wyróżniać na tle innych koncepcji zrealizowanych dla instytucji kultury. Komunikat powinien być czytelny, prosty, wiarygodny/autentyczny i wywoływać pozytywne emocje.Realizacja kampanii reklamowej promującej Muzeum nastąpi w trzech etapachETAP I – opracowanie strategii i przygotowanie materiałów do realizacji;ETAP II – zadania zaplanowane do realizacji w okresie sierpień-październik 2023 r., obejmujące intensywną kampanię promocyjną, w tym reklamę OOH oraz reklamę w internecie i mediach społecznościowych, poprzedzone badaniami opinii społecznej;ETAP III – zadania zaplanowane do realizacji w okresie wrzesień-grudzień 2023 r. obejmujące kampanię w internecie i mediach społecznościowych wspartą działaniami dodatkowymi (public relations, influencer marketing).Szczegółowy OPZ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku;1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Zamawiający nie określa tego warunku;1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca:1.4.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należcie zrealizował co najmniej 4 usługi (umowy, zlecenia) polegające na przeprowadzeniu kampanii reklamowej* lub informacyjnej promującej osobę prawną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł brutto ** każda, z czego:a) każda kampania reklamowa lub informacyjna obejmowała zaplanowanie i opracowanie koncepcji kreatywnej;b) co najmniej jedna kampania reklamowa lub informacyjna obejmowała zakup nośników na potrzeby kampanii reklamowej* lub informacyjnej o wartości brutto min. 150 000 zł;c) co najmniej jedna kampania reklamowa* lub informacyjna obejmowała działania w internecie na kwotę brutto min. 150 000 zł;d) co najmniej jedna kampania reklamowa* lub informacyjna wykorzystywała w działaniach reklamowych ambasadorów marki;e) co najmniej jedna kampania reklamowa* lub informacyjna była wykonana dla podmiotu z sektora finansów publicznych***.* przez kampanię reklamową lub informacyjną promującą osobę prawną, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, na potrzeby niniejszego warunku, Zamawiający rozumie przygotowanie kampanii uwzględniającej opracowanie koncepcji, opracowanie projektu graficznego, stworzenie konceptów kreatywnych związanych z reklamą zewnętrzną, reklamą w Internecie i mediach społecznościowych,** wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w BZP*** przez podmiot sektora finansów publicznych Zamawiający rozumie podmiot wskazany w art. 9 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.1.4.2. wykaże, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje niżej wymienione osoby posiadające następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:A. na stanowisko Kierownika Projektu (Project Manager) – jedną osobę, która:a) posiada min. 5-letnie doświadczenie w koordynacji lub nadzorze nad realizacją kampanii reklamowych lub informacyjnych, na przykład na stanowisku kierownika projektu (Project Manager) lub równoważnym bądź wyższym,b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za koordynację lub nadzór realizacji min. 2 kampanii reklamowych bądź informacyjnych zwwykorzystaniem internetu, a wartość każdej kampanii wyniosła brutto min. 250 000 zł,c) biegle posługuje się językiem polskim*;B. na stanowisko Grafika kreatywnego – jedną osobę, która:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert w postępowaniu brała udział jako grafik kreatywny w min. 2 kampaniach reklamowych bądź informacyjnych o wartości brutto min. 250 000 zł każda,b) posiada min. 3-letnie doświadczenie w tworzeniu materiałów wizualnych, pracy w programie graficznym, w projektowaniu elementów graficznych,c) biegle posługuje się językiem polskim*;C. na stanowisko Autora tekstów reklamowych (copywriter, redaktor treści) – jedną osobę, która:a) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brała udział w pracach redakcyjnych (obejmujących przygotowanie tekstów promocyjnych wykorzystywanych w reklamach, produkcjach video bądź internecie) w min. 2 kampaniach reklamowych lub informacyjnych o wartości brutto min. 250 000 zł każda,b) posiada min. 3-letnie doświadczenie w roli autora tekstów reklamowych (copywritera lub redaktora treści) w opracowywaniu artykułów oraz tekstów informacyjnych i/lub promocyjnych,c) biegle posługuje się językiem polskim*;D. na stanowisko Specjalisty ds. mediów społecznościowych – jedną osobę, która:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za emisję i optymalizację w mediach społecznościowych co najmniej 2 kampanii reklamowych bądź informacyjnych o wartości brutto min. 250 000 zł każda,b) posiada min. 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (obejmujących Facebook, Instagram, YouTube),c) biegle posługuje się językiem polskim*;*przez biegłe posługiwanie się językiem polskim należy rozumieć posiadanie polskiego obywatelstwa lub państwowego certyfikatu z języka polskiego na poziomie B2 lub wyższymUwaga: Zamawiający nie wyraża zgody na łączenie stanowisk opisanych w ust. 1 pkt 1.4. ppkt 1.4.2 A, B, C, D niniejszego Rozdziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach