Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą ogłasza przetarg
- Adres: 90-423 Łódź, ul. Piotrkowska 87
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0 42 638 44 76 , fax. 0 42 638 40 89
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą
ul. Piotrkowska 87 87
90-423 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0 42 638 44 76, fax. 0 42 638 40 89
REGON: 00051418200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna Sylwestra Miejskiego 2009 w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kampania promocyjna Sylwestra Miejskiego 2009 w Łodzi. Cześć I : Realizacja kampanii promocyjnej Sylwestra Miejskiego 2009 w Łodzi na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard. Część II: Realizacja kampanii promocyjnej Sylwestra Miejskiego 2009 w Łodzi na nośnikach reklamy zewnętrznej typu citylight, usytuowanych na przystankach komunikacji miejskiej. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3a i 3b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: a)o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-3 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ, b)o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 4 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard
Dodano: 2015-09-09 - Przeprowadzenie kampanii edukacyjno - informacyjno - promocyjnej projektu pn.: Zielony klimat Miasta Łodzi - główna misja - niska emisja współfinansowanego z WFOŚiGW w Łodzi w ramach edukacji ekologicznej
Dodano: 2015-08-20 - Promocja efektów realizacji Projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
Dodano: 2015-03-20 - Usługa reklamy zewnętrznej na nośnikach typu citylight i billboard
Dodano: 2014-12-15 - ZAKUP CZASU REKLAMOWEGO W KINACH I NA LETNICH FESTIWALACH KINOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. PROMOCJA MARKI REGIONALNEJ - MUZEUM SZTUKI W ŁODZI - NOWOCZESNOŚĆ I TRADYCJA (RPO WŁ)
Dodano: 2014-07-17 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard, citylight, nośniki w metrze na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - odsłona druga.
Dodano: 2014-04-10 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej kobiet.
Dodano: 2014-03-14 - Przeprowadzenie kampanii oudoorowej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja.
Dodano: 2014-03-04 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej mężczyzn.
Dodano: 2014-02-18 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej kobiet
Dodano: 2014-02-18