Przetargi.pl
ZAKUP CZASU REKLAMOWEGO W KINACH I NA LETNICH FESTIWALACH KINOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. PROMOCJA MARKI REGIONALNEJ - MUZEUM SZTUKI W ŁODZI - NOWOCZESNOŚĆ I TRADYCJA (RPO WŁ)

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsztuki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP CZASU REKLAMOWEGO W KINACH I NA LETNICH FESTIWALACH KINOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. PROMOCJA MARKI REGIONALNEJ - MUZEUM SZTUKI W ŁODZI - NOWOCZESNOŚĆ I TRADYCJA (RPO WŁ)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest emisja reklamy Muzeum Sztuki w Łodzi jako marki regionalnej, przed sensami kinowymi w ramach pokazów plenerowych lub w ramach letnich festiwali filmowych, w okresie od 4 sierpnia do 25 sierpnia 2014 r. Spot reklamowy trwa od 30 do 60 sekund i zostanie dostarczony przez Zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni minimum 140 emisji organizowanych w miastach na terenie Polski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach