Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
- Data zamieszczenia: 2014-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
ul. Więckowskiego 36 36
90-734 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 633-97-90 w 33
REGON: 00027750000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsztuki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP CZASU REKLAMOWEGO W KINACH I NA LETNICH FESTIWALACH KINOWYCH W RAMACH PROJEKTU PT. PROMOCJA MARKI REGIONALNEJ - MUZEUM SZTUKI W ŁODZI - NOWOCZESNOŚĆ I TRADYCJA (RPO WŁ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest emisja reklamy Muzeum Sztuki w Łodzi jako marki regionalnej, przed sensami kinowymi w ramach pokazów plenerowych lub w ramach letnich festiwali filmowych, w okresie od 4 sierpnia do 25 sierpnia 2014 r. Spot reklamowy trwa od 30 do 60 sekund i zostanie dostarczony przez Zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni minimum 140 emisji organizowanych w miastach na terenie Polski - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard
Dodano: 2015-09-09 - Przeprowadzenie kampanii edukacyjno - informacyjno - promocyjnej projektu pn.: Zielony klimat Miasta Łodzi - główna misja - niska emisja współfinansowanego z WFOŚiGW w Łodzi w ramach edukacji ekologicznej
Dodano: 2015-08-20 - Promocja efektów realizacji Projektu pn. Budowa i modernizacja systemu sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Miasta Bełchatowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
Dodano: 2015-03-20 - Usługa reklamy zewnętrznej na nośnikach typu citylight i billboard
Dodano: 2014-12-15 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej na nośnikach typu billboard, citylight, nośniki w metrze na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja - odsłona druga.
Dodano: 2014-04-10 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej kobiet.
Dodano: 2014-03-14 - Przeprowadzenie kampanii oudoorowej na nośnikach typu billboard na potrzeby projektu pt. Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja.
Dodano: 2014-03-04 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej mężczyzn.
Dodano: 2014-02-18 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej kobiet
Dodano: 2014-02-18 - Wykonanie usług reklamowych promujących miasto Piotrków Trybunalski podczas imprez sportowych w piłce ręcznej mężczyzn w sezonie 2013 2014.
Dodano: 2013-10-22