Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2010-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur i jego produktów. Projekt dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Celem projektu jest rozwój i upowszechnienie produktów turystycznych regionu, rozwój, upowszechnienie i promocja tradycji Ziemi Ełckiej, poprzez podtrzymywanie, rozwijanie i kultywowanie mazurskich tradycji kulinarnych. W ramach projektu zorganizowane zostaną następujące imprezy: - Konkurs o Chochlę Prezydenta Miasta Ełku, która odbędzie się w czerwcu 2010 i 2011 roku, - Podróż ze smakiem - która odbędzie się w lipcu 2010 i 2011 roku, - Frutti di lago - która odbędzie się w sierpniu 2010 i 2011 roku, - Festiwal Kartofla - która odbędzie się we wrześniu 2010 i 2011 roku. 3)Promocja projektu oraz powstałych produktów będzie trwała od II Kwartału 2010 do IV kwartału 2011. 4)Projekt: Ełk - kulinarna stolica Mazur obejmuje swym zasięgiem cały obszar Polski oraz zagranicę. 5)Wykonawca na wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych zastosuje logo Miasta Ełku (Zał. Nr 6) oraz wszystkie logotypy wynikające z wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Warmia i Mazury w zakresie obowiązków beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Wykonawca na wszystkich materiałach informacyjnych i promocyjnych tworzonych w ramach projektu zastosuje obowiązujący zestaw znaków graficznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach Narodowej Spójności na lata 2007-2013 : Księga Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności. Wykonawca odpowiada za promocję projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013 Obowiązki beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, w plikach źródłowych, w rozdzielczości umożliwiającej zamieszczenie plików na stronie www.elk.pl. Wszelkie projekty, materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, przesłane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje w terminie do 5 dni roboczych. W powyższym terminie Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę, który projekt przyjmuje lub o konieczności wniesienia poprawek do projektu. Wszelkie poprawki lub sugestie Zamawiającego do projektów materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, Wykonawca wykona w terminie do 5 dni roboczych. Wykonawca przedstawi w ofercie harmonogram pracy nad przedmiotem zamówienia z terminami płatności za poszczególne usługi. 1.Promocja projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur: a) Reklama prasowa (layout prasowy) i artykuły sponsorowane, b) Plakaty, c) Reklama internetowa, d) Ulotki / Broszury, e) Reklama zewnętrzna (outdoor) na billboardach, f) Działania ambientowe, g) Przygotowanie udziału zamawiającego w targach turystycznych w Berlinie. 2.Promocja wydarzenia: Konkurs o Chochlę Prezydenta Miasta Ełku - realizowanego w ramach projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur - czerwiec 2010 i czerwiec 2011: a) Reklama prasowa (layouty prasowe), b) Plakaty, c) Reklama (banner flashowy) na stronę internetową www.elk.pl. 3. Promocja wydarzenia: Podróż ze smakiem - realizowanego w ramach projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur - lipiec 2010 i lipiec 2011: a) Reklama prasowa (layouty prasowe), b) Plakaty, c) Reklama (banner flashowy) na stronę internetową www.elk.pl. 4. Promocja wydarzenia: Frutti di lago - realizowanego w ramach projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur - sierpień 2010 i sierpień 2011: a) Reklama prasowa (layouty prasowe), b) Plakaty, c) Reklama (banner flashowy) na stronę internetową www.elk.pl. 5. Promocja wydarzenia: Festiwal Kartofla - realizowanego w ramach projektu Ełk - kulinarna stolica Mazur - wrzesień 2010 i wrzesień 2011: a) Reklama prasowa (layouty prasowe), b) Plakaty, c) Reklama (banner flashowy) na stronę internetową www.elk.pl. 6. Sprawozdawczość: Na zakończenie każdego kwartału kalendarzowego w 2010 - 2011 roku: - do 10 lipca 2010 roku za II kwartał 2010 roku, - do 10 października 2010 roku za III kwartał 2010 roku, - do 10 grudnia 2010 roku za IV kwartał 2010 roku, - do 10 kwietnia 2011 roku za I kwartał 2011 roku, - do 10 lipca 2011 roku za II kwartał 2011 roku, - do 10 października 2011 roku za III kwartał 2011 roku, - do 10 grudnia 2011 roku za IV kwartał 2011 roku. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokoły zdawczo - odbiorcze usług wykonanych w danym kwartale i specyfikację poniesionych kosztów w danym kwartale. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-29 - KOMPLEKSOWA USŁUGA PROMOCJI GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA JAKO PARTNERA TARGÓW I IMPREZ TOWARZYSZĄCYCH ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2016R.
Dodano: 2016-04-26 - Kampania promocyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-15 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-04-01 - promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w piłce nożnej mężczyzn: I ligi i grup młodzieżowych
Dodano: 2016-03-10 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2016-01-13 - Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno - promocyjnej: Przesiądź się do tramwaju i autobusu
Dodano: 2015-08-05 - Informacja i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej z produkcją spotów radiowych projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2015-05-04 - Promocja projektu: Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz środków budżetu państwa.
Dodano: 2015-03-03 - Promocja Miasta Olsztyna poprzez sport podczas rozgrywek w PlusLidze piłki siatkowej mężczyzn
Dodano: 2015-01-28