Przetargi.pl
KAMPANIA PROMOCYJNA ON-LINE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH W RAMACH PROJEKTU „DIGITALIZACJA I UDOSTĘPNIANIE CYFROWYCH DÓBR KULTURY - ZABYTKÓW ORAZ GROBÓW I CMENTARZY WOJENNYCH”

Narodowy Instytut Dziedzictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-924 Warszawa, Kopernika 36/40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Dziedzictwa
    Kopernika 36/40
    00-924 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015263890
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KAMPANIA PROMOCYJNA ON-LINE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH W RAMACH PROJEKTU „DIGITALIZACJA I UDOSTĘPNIANIE CYFROWYCH DÓBR KULTURY - ZABYTKÓW ORAZ GROBÓW I CMENTARZY WOJENNYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Narodowy Instytut Dziedzictwa (dalej NID) realizuje Projekt pn.: Digitalizacja i udostępnianie cyfrowych dóbr kultury – zabytków oraz grobów i cmentarzy wojennych (nr projektu: POPC.02.03.02-00-0017/18), na którego realizację NID uzyskał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania: 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie: 2.3.2 Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. 2. Zgodnie z przedmiotowym projektem NID przeprowadzi kampanię promocyjną on-line w mediach społecznościowych”.3. Kody CPV: 79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych. 4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału: zakres zamówienia jest możliwy do zrealizowania przez jednego Wykonawcę. Brak podziału nie ogranicza konkurencji na rynku ani nie utrudnia dostępności do zamówienia. Podział zamówienia na części wiązałby się ze zwiększeniem kosztów dla Zamawiającego (efekt skali), trudnościami technicznymi w realizacji kilku umów. o tym samym przedmiocie zamówienia oraz koordynacji działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne elementy zamówienia. Taki podział mógłby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia o tym samym przedmiocie zamówienia oraz koordynacji działań różnych Wykonawcówrealizujących poszczególne elementy zamówienia. Taki podział mógłby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji znajdują się w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) jak również w załączniku nr 4 (projektowane postanowienia umowy). 6. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia lub normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SWZ. Użyte w SWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia lub normy należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach