Przetargi.pl
Kampania promocyjna miasta Sosnowca oraz Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna miasta Sosnowca oraz Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kampania promocyjna miasta Sosnowca oraz Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN. Zakres zamówienia obejmuje: I. 1.Opracowanie PLANU KAMPANII składającego się z: 1.1 Koncepcji kreacyjnej przekazu: a) Opis głównych założeń koncepcji kreacyjnej (linii kreacyjnej). 1.2 Harmonogram kampanii a) Kampania ma trwać od 1 października do finału konkursu tj. do 5 grudnia 2011r. 1.3 Linii kreacji a) Hasło kampanii b) Scenariusze reklamy radiowej przedstawione zostaną przez wybranego wykonawcę po podpisaniu umowy w formie pisemnej. Projekty reklam typu billboard, reklama prasowa oraz reklama internetowa przedstawione zostaną zamawiającemu do akceptacji w formie plików graficznych. 1.4 Planu medialnego dla reklamy: radiowej, internetowej, outdoorowej, prasowej. a) Opracowanie planu medialnego poprzez wskazanie i uzasadnienie wyboru stacji radiowych i tytułów prasowych, lokalizacji nośników outdoorowych portali internetowych. 2.Przeprowadzenie kampanii 2.1 Przygotowanie projektów reklam a) Wykonawca przedstawi projekty graficzne (układ, kolorystyka) billboardów, plakatów city lightów, banerów, reklam prasowych oraz nośników reklamy internetowej celem ich oceny i akceptacji przez Zamawiającego. 2.2 Poprawienie projektów reklam zgodnie z uwagami Zamawiającego a) w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji w wersji elektronicznej projekty reklam. b) Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od przesłania w/w projektów zaakceptuje je lub przedstawi ewentualne uwagi. W przypadku zgłoszenia uwag Wykonawca będzie miał 2 dni robocze na ich usunięcie. c) Wykonawca jest zobowiązany do poprawienia, zgodnie z sugestiami Zamawiającego, do momentu ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego, nie później niż dwa tygodnie przed uruchomieniem kampanii. 2.3 Produkcja reklam a) Wykonawca przedstawi produkt finalny w oparciu o przekazane przez Zamawiającego uwagi oraz dostosuje pliki do emisji w odpowiednim medium. 2.4 Zakup mediów a) Wykonawca dokona zakupu czasu antenowego, rezerwacji powierzchni outdoorowej, oraz reklamy w prasie i w internecie celem przeprowadzenia kampanii. b) Wykonawca przygotuje harmonogram emisji i publikacji reklam. 2.5 Emisja, publikacja, dystrybucja materiałów reklamowych a) Wykonawca skieruje do emisji/publikacji materiały reklamowe zaakceptowane przez Zamawiającego w formatach wymaganych przez media. Wykonawca zobowiązuje się do nadzoru nad emisją/publikacją materiałów reklamowych zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego planem medialnym i harmonogramem emisji publikacji reklam. 3. Podsumowanie kampanii 3.1 Raport końcowy kampanii a) Wykonawca opracuje raport końcowy kampanii po jej zakończeniu, zawierający podsumowanie dotyczące efektywności kampanii w terminie 15 dni od daty zakończenia festiwalu nie później niż do 20 grudnia 2011r. II. 1. Kampania ma na celu: a) promocję miasta Sosnowiec w woj. śląskim poprzez kulturę; b) poinformowanie mieszkańców Sosnowca, a także pozostałych miast aglomeracji śląsko-dąbrowskiej o wydarzeniu oraz zachęcenie do uczestnictwa w Ogólnopolskim Konkursie Piosenki AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN; c) podniesienie atrakcyjności miasta, jako miejsca, w którym organizowane są ciekawe wydarzenia kulturalne; 2. Kampania promocyjna będąca przedmiotem zamówienia skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców Sosnowca oraz miast aglomeracji śląsko-dąbrowskiej. 3. W planie kampanii Wykonawca uwzględni podstawowe minimalne wymagania dotyczące nośników medialnych kampanii: a) Reklama typu outdoor o zasięgu regionalnym (reklama typu billboard); - minimum 2000 sztuk plakatów formatu B1(projekt graficzny wydruk i wyklejanie) - minimum 4 Citylight o wymiarach 120cm x 180 cm (projekt graficzny) Zamawiający zapewnia wydruk 4 citylight - minimum 30 billbordów - 20 na terenie miasta Sosnowca oraz 10 na terenie miast graniczących z Sosnowcem (projekt graficzny, rezerwacja powierzchni w terminie od 1 października do 30 listopada 2011 roku wraz z wyklejaniem) Zamawiający zapewnia wydruk 30 billbordów w formacie 504x238 cm - reklama na minimum 2 ekranach typu LED (projekt reklamy wraz z rezerwacją powierzchni reklamowej) od 1 października do 30 listopada 2011 roku. - minimum 1 tramwaj typu DUEWAG PT8 obrendowany obsługujący regularną linię tramwajawą na trasie Katowice - Sosnowiec - Katowice jeżdżący w terminie od 1 października do 30 listopada 2011 roku b) Reklama w prasie o zasięgu regionalnym; w terminie od 18 października do 18 listopada 2011 roku. - w minimum 2 dziennikach - w minimum 2 dodatkach kulturalnych do dzienników - w minimum 1 informatorze kulturalnym c) Reklama radiowa o zasięgu regionalnym (w formie spotów 15 sekundowych); - emisja reklam radiowych w minimum 1 rozgłośni radiowej minimum 50 spotów reklamowych w terminie od 4 do 18 listopada 2011 roku w formacie 15 sekundowych pomiędzy godziną 6.00 a 17.00 d) Reklama w Internecie, geotargetowa na województwo śląskie; od 1 października do 5 grudnia 2011 roku. - minimum 3 portale internetowe o zasięgu regionalnym, 4. Oznaczenia graficzne: wszystkie materiały muszą zostać oznaczone logo miasta Sosnowiec, zgodnie z Systemami Identyfikacji Wizualnej, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz logo Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki AL LEGRO. TRIBUTE TO SZPILMAN 5.Język przekazu kampanii promocyjnej ma być językiem zrozumiałym, prostym, jednoznacznym. 6. Kampania nie może zawierać elementów lub treści prowokujących, dosadnych lub szokujących. Jej przekaz nie może ograniczać się do jednej grupy wiekowej, jednej grupy społecznej. Musi być kompleksowy i wykorzystywać różnorodne narzędzia i formy przekazu, aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Kampania ma nawiązywać do rozrywkowej muzyki Władysława Szpilmana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kreatywna kampanii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach