Fundacja Promocji Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-955 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48500290640
- Data zamieszczenia: 2020-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Promocji Rozwoju
Aleje Jerozolimskie 7
00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48500290640
REGON: 383016091 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.promocjarozwoju.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania informacyjno-promocyjna w zakresie wsparcia promocji filmu o tematyce podatków i rajów podatkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej, mającej za zadanie promocję Filmu i dotarcie do „liderów” opinii w Polsce oraz w 7 krajach Unii Europejskiej, dotkniętych problemem funkcjonowania rajów podatkowych, tj. Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwecja, Węgry, Estonie i Włochy, na którą składają się następujące działania Wykonawcy: - promowanie strony internetowej projektu i filmu zamieszczonego na stronie, przy czym realizacja filmu i strona internetowa projektu leżą w gestii Zamawiającego. Scenariusz filmu zostanie przekazany wykonawcy, niezwłocznie po podpisaniu Umowy w sprawie zamówienia; - realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się przy ścisłym współdziałaniu z Zamawiającym; - uzgodnienie szczegółowego „harmonogramu kampanii” z Zamawiającym i przekazanie w terminie 3 dni od dnia podpisania Umowy; - opracowanie szczegółowego „Planu kampanii” wraz z rekomendacjami wyboru mediów społecznościowych i strategii optymalizacji działań on-line, w oparciu o aktualne badania marketingowe oraz podanie wszystkich wskaźników; - zakup powierzchni reklamowej w Internecie na czas trwania kampanii oraz promowanie postów w mediach społecznościowych wymaganych do realizacji kampanii reklamowej; - obsługa techniczna kampanii reklamowej; - ewaluacja kampanii reklamowej (badania „przed” i „po” pozwalające ocenić kampanię reklamową); - monitorowanie ruchu na stronie internetowej poświęconej kampanii, którą dysponuje Zamawiający, oraz analizowanie oglądalności filmu i wizyt strony projektu w trakcie trwania kampanii; - założenie kont w mediach społecznościowych i wspieranie Zamawiającego w promocji profili społecznościowych na potrzeby kampanii; - raportowanie i zakup mediów należą do obowiązków wykonawcy; - prowadzenie kampanii reklamowej; - Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu raporty cząstkowe oraz całościowy raport końcowy, dotyczące prowadzonej kampanii; - kampania ma być kierowana na wszystkie urządzenia – komputery stacjonarne, laptopy i urządzenia mobilne (przenośne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17