Przetargi.pl
Kampania informacyjno-promocyjna w zakresie wsparcia promocji filmu o tematyce podatków i rajów podatkowych

Fundacja Promocji Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-955 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48500290640
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Promocji Rozwoju
    Aleje Jerozolimskie 7
    00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48500290640
    REGON: 383016091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promocjarozwoju.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania informacyjno-promocyjna w zakresie wsparcia promocji filmu o tematyce podatków i rajów podatkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej, mającej za zadanie promocję Filmu i dotarcie do „liderów” opinii w Polsce oraz w 7 krajach Unii Europejskiej, dotkniętych problemem funkcjonowania rajów podatkowych, tj. Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwecja, Węgry, Estonie i Włochy, na którą składają się następujące działania Wykonawcy: - promowanie strony internetowej projektu i filmu zamieszczonego na stronie, przy czym realizacja filmu i strona internetowa projektu leżą w gestii Zamawiającego. Scenariusz filmu zostanie przekazany wykonawcy, niezwłocznie po podpisaniu Umowy w sprawie zamówienia; - realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się przy ścisłym współdziałaniu z Zamawiającym; - uzgodnienie szczegółowego „harmonogramu kampanii” z Zamawiającym i przekazanie w terminie 3 dni od dnia podpisania Umowy; - opracowanie szczegółowego „Planu kampanii” wraz z rekomendacjami wyboru mediów społecznościowych i strategii optymalizacji działań on-line, w oparciu o aktualne badania marketingowe oraz podanie wszystkich wskaźników; - zakup powierzchni reklamowej w Internecie na czas trwania kampanii oraz promowanie postów w mediach społecznościowych wymaganych do realizacji kampanii reklamowej; - obsługa techniczna kampanii reklamowej; - ewaluacja kampanii reklamowej (badania „przed” i „po” pozwalające ocenić kampanię reklamową); - monitorowanie ruchu na stronie internetowej poświęconej kampanii, którą dysponuje Zamawiający, oraz analizowanie oglądalności filmu i wizyt strony projektu w trakcie trwania kampanii; - założenie kont w mediach społecznościowych i wspieranie Zamawiającego w promocji profili społecznościowych na potrzeby kampanii; - raportowanie i zakup mediów należą do obowiązków wykonawcy; - prowadzenie kampanii reklamowej; - Wykonawca zobowiązany będzie przedstawiać Zamawiającemu raporty cząstkowe oraz całościowy raport końcowy, dotyczące prowadzonej kampanii; - kampania ma być kierowana na wszystkie urządzenia – komputery stacjonarne, laptopy i urządzenia mobilne (przenośne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach