Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych przy Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, Plac Małachowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 55 69 674, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych przy Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki
Plac Małachowskiego 3
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 55 69 674, , fax. -
REGON: 01203386900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzsp.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania informacyjno-promocyjna projektu pn.: „Otwarta Zachęta. Digitalizacja i udostępnienie polskich zasobów sztuki współczesnej ze zbiorów Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki oraz budowa narzędzi informatycznych, rozwój kompetencji kadr kultury, animacja i promocja służące wykorzystaniu i przetwarzaniu cyfrowych zasobów kultury w celach edukacyjnych, naukowych i twórczych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0025/19-00” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pn.: „Otwarta Zachęta. Digitalizacja i udostępnienie polskich zasobów sztuki współczesnej ze zbiorów Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki oraz budowa narzędzi informatycznych, rozwój kompetencji kadr kultury, animacja i promocja służące wykorzystaniu i przetwarzaniu cyfrowych zasobów kultury w celach edukacyjnych, naukowych i twórczych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd” Działanie nr 2.3 „Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0025/19-00” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie/opracowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej na potrzeby realizowanego projektu. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji kampanii promocyjnej, poprzez przygotowanie: a) opracowania kreacji graficznej kampanii poprzez opracowanie identyfikacji wizualnej kampanii, znaku graficznego projektu (logo), dobranie fontu, opracowanie projektu graficznego materiałów wykorzystywanych w kampanii; b) wskazania kanałów promocyjnych, z ustaleniem terminów i ilości działań, z wykorzystaniem co najmniej – mediów społecznościowych, bannerów internetowych, filmów na stronach internetowych przy założeniu, że Zamawiający oczekuje: • produkcja 10 filmów promocyjnych 10-minutowych (+ wersja skrócona do 0,5 minuty) • produkcja banerów internetowych o zasięgu 500 000 PV (private views) w skali roku • opracowanie kampanii sponsorowanych w mediach społecznościowych o zasięgu 200 000 w skali miesiąca • wzrost liczby użytkowników strony o nowych unikatowych użytkowników o 80 000 w skali roku Następnie Wykonawca zobowiązany będzie do realizacja kampanii promocyjnej z wykorzystaniem narzędzi i kreacji przygotowanych w ramach opracowania koncepcji kampanii, w tym w szczególności: a) emisja filmów promocyjnych na stronach internetowych, nośnikach miejskich, w kinach o zasięgu 500 000 PV (private views) w skali roku; b) emisja banerów internetowych o zasięgu 500 000 PV (private views) w skali roku c) emisja kampanii sponsorowanych w mediach społecznościowych o łącznym zasięgu 200 000 w skali miesiąca Zamawiający wyjaśnia, że każdy z 10 filmów ma mieć wersję skróconą do 0,5 minuty. W odniesieniu do emisji filmów, Zamawiający pozostawia Wykonawcy decyzję co do kanałów emisji. Celem kampanii założonym i wymaganym przez Zamawiającego jest dotarcie filmu do minimum 500 tys. unikatowych użytkowników w skali roku (mierzonych na podstawie statystyk portali). W przypadku niepełnego roku trwania kampanii - do proporcjonalnie mniejszej ilości. Emisja banerów internetowych – Zamawiający pozostawia Wykonawcy decyzję co do ilości banerów i kanałów emisji. Celem kampanii założonym i wymaganym przez Zamawiającego jest aby banery wyświetliły się minimum 500 tys. unikatowym użytkownikom w skali roku (mierzonych na podstawie statystyk portali). W przypadku niepełnego roku trwania kampanii do proporcjonalnie mniejszej ilości. Kampanie sponsorowane – Zamawiający pozostawia Wykonawcy decyzję co do natężenia kampanii internetowych przez cały okres trwania kampanii. Natomiast Zamawiający oczekuje aby działania w mediach społecznościowych trwały przez cały okres trwania kampanii. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 7 do Ogłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 13 650 zł (słownie: trzynaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych) 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 60b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto bankowe zamawiającego: PKO BP Nr rachunku: 46 1020 1097 0000 7002 0109 2741, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP/02/2020/POPC pn.: Kampania informacyjno-promocyjna projektu pn.: „Otwarta Zachęta (…) 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy 4 przykładowe materiały wizualne do wykorzystania w kampanii, które zostaną ocenione w kryterium jakość. Ocena kreacji dokonana zostanie pod kątem oryginalności, przejrzystości oraz zgodności i spójności z charakterem i wizerunkiem Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki. Brak załączenia materiałów skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Dokumenty nie podlegają uzupełnieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Artystyczne opracowanie i realizacja kampanii Odpocznij na Mazowszu kampanii promującej cykl Mazopikników oraz artystycznym opracowaniu projektów graficznych materiałów promocyjnych Marki Mazowsze
Dodano: 2024-06-06 - Najem powierzchni ekspozycyjnej wraz z wykonaniem usług związanych z najmem
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-10-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-10-03 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-08-05 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-08-04 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-05-22 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-02-02 - Wynajem 600 szt. powierzchni reklamowych i wykonania druku plakatów na potrzeby Urzędu Państwowej Komisji do spraw Pedofilii
Dodano: 2022-12-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-10-27