Parafia Rzymskokatolicka p.w. ścięcia Św. Jana Chrzciciela ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, Plac Kościelny 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0600891872,0604733462 , fax. 0-52 3972767
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. ścięcia Św. Jana Chrzciciela
Plac Kościelny 5 5
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 0600891872,0604733462, fax. 0-52 3972767
REGON: 04008118300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gimnazjalny@yahoo.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jezuici bez Jezuitów-II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach -Wykonanie robót budowlanych dotyczących Pojezuickiego Koscioła ZNMP w Chojnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: - Wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą części konstrukcji drewnianej - Wymiana obróbek blacharskich na miedziane - zlikwidowanie zawilgocenia ścian - wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą - restauracja części stolarki okiennej i drzwiowej - restauracja witraży - przełożenie płyt z piaskowca gotlandzkiego ( posadzka ) na parterze - restauracja schodów bocznych - naprawa elewacji wraz z malowaniem i złoceniami - dostosowanie wejść i wjazdu dla osób niepełnosprawnych - wykonanie daszku nad wejściem. Adaptacja podziemi na salę spotkań kulturalnych - wymiana posadzki z płytek lastrykowych na kamienne wraz z izolacją przeciwwilgociową - wymiana tynków na tzw. postarzałe - budowę sanitariatów - budowa kominka. Adaptacja poddasza na galerię sztuki - ułożenie podłóg drewnianych - ocieplenie stropodachu z podbitka drewnianą. Wykonanie robót instalacyjnych: - instalację elektryczną - instalację wodno-kanalizacyjną - instalację grzewczą - instalację wentylacji mechanicznej - instalację alarmową - instalację sygnalizacji pożarowej - monitoring - podświetlenie - nagłośnienie - systemu sygnalizacji pożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) Projekcie budowlanym b) Projekcie wykonawczym c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych , obejmującej wymagania w zakresie właściwości materiałów , wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 32 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 50 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t. j. 1.wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w budownictwie kubaturowym o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 ,00 PLN brutto każda , w tym 1 robota wykonana na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub wpisanym do ewidencji zabytków. 2. wykażą , że dysponują lub będą dysponować do wykonania zamówienia niezbędnymi narzędziami i urządzeniami 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: - Kierownik budowy- posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej - Kierownik robót- posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych - Kierownik robót- posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej - Przynajmniej jedna osoba musi wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych wymaganych do wykonywania prac na obiektach zabytkowych lub wykaże się praktyką wymaganą do wykonywania prac na obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych , badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. 150 z dnia 30 czerwca 2004 r. poz. 1579) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 ,00 PLN brutto każda , w tym 1 robota wykonana na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub wpisanym do ewidencji zabytków z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.2 wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 2.2.1 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 2.3 wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 2.3.1 pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponowałstwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1 sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 3.2 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3.3 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazylikachojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I część zamówienia: wymiana bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych, roboty sanitarne w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice. II część zamówienia: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-07-27 - Prace konserwacyjne w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w pomieszczeniach służby dyżurnej w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Remont elewacji i dachu w Samorządowym Zespole Szkół w Kostkowie
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót ogólnobudowlanych w Domu Studenta nr1 blok A, B i C w Gdańsku przy ul. Dębowej 9
Dodano: 2016-07-12 - Roboty budowlane obejmujące: 1) remont okresowy w segmencie I w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 2) remont okresowy w segmencie IV w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
Dodano: 2016-07-06 - Remont posadzki kamiennej w holu wejściowym w Wejherowskim Centrum Kultury wraz z montażem odwodnienia liniowego w Wejherowie (znak sprawy: ZZP.271.40.2016.ASz)
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów 13 gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Handlowej 9A/ 26, ul. Kapitańskiej 27/4, ul. Morskiej 91/60, ul. Morskiej 113/9, ul. Opata Hackiego 23/68, ul. Opata Hackiego 25/85, ul. Opata Hackiego 27/33, ul. Opata Hackiego 27/47, ul. Zamenhofa 7/7, ul. Zamenhofa 7/64, ul. Zamenhofa 13/49, ul. Zamenhofa 13/56, ul. Zamenhofa 13/70
Dodano: 2016-06-22