Przetargi.pl
IV przetarg nieograniczony " Budowa ścieżek rowerowych w powiecie trzebnickim i wołowskim"

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IV przetarg nieograniczony " Budowa ścieżek rowerowych w powiecie trzebnickim i wołowskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżek rowerowych w powiecie trzebnickim i wołowskim”. 2. Zamówienie jest udzielane w związku z realizacją projektu: „Budowa ścieżek rowerowych w powiecie trzebnickim i wołowskim” współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4. Środowisko i zasoby Działanie nr 4.4 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych Poddziałanie 1.OSI - 4.4.1 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych -konkursy horyzontalne - nabór na OSI. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części/zadania w ramach każdego z zadań zostanie zawarta odrębna umowa. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Zadanie nr 1 - Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Prusice Zadanie nr 2 - Budowa ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Prusice. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) dla zadania nr 1  dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno – Użytkowego lub zamiennej dokumentacji projektowej dla istniejacej oraz robót budowlanych obejmujących budowę ścieżek rowerowych w gminie Prusice (w formule zaprojektuj i wybuduj),  robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej obejmujących budowę ścieżek rowerowych w gminie Prusice, 2) dla zadania nr 2 - robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej obejmujących budowę ścieżek rowerowych w gminie Prusice. 5. Ilekroć w treści SIWZ użyto określenia droga rowerowa, ciąg pieszo-jezdny, ciąg pieszo-rowerowy należy przez to rozumieć ścieżkę rowerową, o której mowa we wniosku o dofinasowanie nr RPDS.04.04.01-02-0017/17. Użyty podział służy jedynie do wewnętrznych potrzeb Zamawiającego. 6. Prawną podstawę współpracy Zamawiających stanowi Umowa partnerska na rzecz realizacji projektu „BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH W POWIECIE TRZEBNICKIM I WOŁOWSKIM”, zawarta na podstawie art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2014, poz. 1146, z późn. zm.). Stronami umowy są: Gmina Prusice (zwana dalej Liderem projektu – Partnerem wiodącym) oraz Gminy - Partnerzy: Żmigród, Wołów. W ramach projektu zaplanowano budowę ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj min.– budowa kanalizacji deszczowej, budowa oświetlenia, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, oczyszczenie i odmulenie rowów, wjazdy/zjazdy indywidualne i publiczne na terenie Gminy Prusice. 7. Zamawiający poniżej wskazuje szczególne uwarunkowania przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 25 000,00 zł, Zadanie nr 2 - 25 000,00 zł, 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej walucie niż złoty polski. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, muszą być one nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Powinny one zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie o zobowiązaniu się nieodwołalnie i bezwarunkowo do wypłacenia Zamawiającemu całej kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia wystąpiły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: ZP.271.1.29.2018” 1) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom – niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) niezwłocznie – na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach