Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
- Data zamieszczenia: 2018-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Ul. Komunalna 31
33100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 625 82 09
REGON: 12283026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Inżynier kontraktu z elementami pomocy technicznej (kontrakt 1) w ramach projektu pn.: „System punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Tarnowie’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi INŻYNIERA KONTRAKTU Z ELEMENTAMI POMOCY TECHNICZNEJ (KONTRAKT 1) W RAMACH PROJEKTU pn.: „System punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Tarnowie", zwanego dalej Projektem. 2. Zakres zadań Inżyniera w ramach Projektu obejmuje: 1) Pomoc i doradztwo na rzecz Zamawiającego w zakresie przygotowania postępowań przetargowych na wyłonienia Wykonawców Robót (Kontrakt 2 i 3), oraz w zakresie Zarządzania Projektem i jego rozliczenia zgodnie z umowa o dofinansowanie, 2) Pełnienie na rzecz Zamawiającego funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego w ramach Kontraktów na Roboty (Kontrakt 2 i 3). 3) Poprowadzenie działań edukacyjnych, Informacyjnych i Promocyjnych w Projekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadań pkt 1 – 4 powyżej został określony w załączniku nr 7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank City Handlowy 26 1030 1250 0000 0000 8810 1006 z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: wskazując jako tytuł: „Wadium – usługa Inżyniera Kontraktu”, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm). 5. Wymaga się, by wadium, bez względu na formę jego wniesienia, było wniesione/wyrażone w walucie polskiej. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego przypadku zaistnienia okoliczności, określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 P.z.p). Termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie Zamówienia wadium jest wnoszone przez Lidera Konsorcjum. W odniesieniu do wadium w formie gwarancji wymaga się aby gwarancja wadialna dotyczyła całego konsorcjum lub umocowanego wcześniej członka konsorcjum (Lidera Konsorcjum) (Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 24 lipca 2017 r. KIO 1417/17.) (Wyrok z dnia 10 września 2015 r. Sądu Okręgowego w Warszawie XXIII Ga 1041/15 - Byt gwarancji bankowej. Odpowiedzialność solidarna konsorcjantów.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej w oryginale. 2) Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów winien złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego treści musi wynikać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie składane jest w formie pisemnej (w oryginale). 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III.3. 4) Potwierdzenie wniesienia wadium – w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie inny dokument z którego będzie wynikać pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług managera projektu dla dwóch projektów o nazwie: „Termomodernizacja budynków szkolnych na terenie Gminy Czarny Dunajec” finansowanych z zewnętrznych źródeł
Dodano: 2023-04-20 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Park Rzeczny Wilga – etap 2”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2020-09-21 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem 2-ego Etapu realizacji inwestycji pn.: „Zagospodarowanie Parku Zakrzówek w Krakowie”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2020-07-13 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Park Rzeczny Wilga – etap 1”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2020-04-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ronda skrzyżowania ul. 1 Brygady-Freislera w Nowym Sączu.
Dodano: 2020-03-12 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół wschodniej części zalewu Bagry w Krakowie”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2019-10-30 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad opracowaniem dokumentacji projektowych oraz realizacją robót budowlanych, realizowanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, dla zadania pn.: Spotkajmy się na podwórku – Rewitalizacja wnętrz kwartałów zabudowy na terenie Nowej Huty, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 0000-00-00 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad opracowaniem dokumentacji projektowych oraz realizacją robót budowlanych, realizowanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, dla zadania pn.: Spotkajmy się na podwórku – Rewitalizacja wnętrz kwartałów zabudowy na terenie Nowej Huty, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2019-04-26 - „Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki”
Dodano: 2019-04-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad opracowaniem dokumentacji projektowych oraz realizacją robót budowlanych, realizowanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, dla zadania pn.: Spotkajmy się na podwórku – Rewitalizacja wnętrz kwartałów zabudowy na terenie Nowej Huty, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
Dodano: 2019-04-11