Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8493201 , fax. 074 8436764
- Data zamieszczenia: 2010-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
ul. Ratuszowa 1 1
58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8493201, fax. 074 8436764
REGON: 00028830800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inżynier Kontraktu dla przedsięwzięcia Modernizacja obiektu Dom Zdrojowy w celu podniesienia standardu usług Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A. (Usługi z zakresu pełnienia zastępstwa inwestycyjnego) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi inżyniera kontraktu pełnione przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, związane z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem, sprawozdawczością i rozliczaniem procesu inwestycyjnego Przedsięwzięcia : Modernizacja obiektu Dom Zdrojowy w celu podniesienia standardu usług Uzdrowiska Szczawno - Jedlina S.A. Przedsięwzięcie to będzie realizowane w ramach Kontraktu przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym oraz przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony do przeprowadzenia robót budowlanych obejmujących: Modernizację pomieszczeń Fitness Klubu i jego doposażenie, Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów p. ppoż., Modernizacja dachu i elewacji budynku, Modernizacja bazy hotelowej Domu Zdrojowego, Modernizacja instalacji zasilania elektrycznego. Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu w ujęciu ogólnym wchodzi zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach ww kontraktu, które będzie obejmowało w szczególności: Przygotowanie kompletnych dokumentacji przetargowych (SIWZ, formularz oferty, wzór umowy dla przetargu o którym mowa w pkt.2, wzory oświadczeń itp.) oraz udział w pracach Komisji Przetargowej, organizację, koordynację oraz nadzór, monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów, zgodnie z wymaganiami: Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Finansujących oraz UE dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. końcowe rozliczenie finansowe kontraktu zgodnie z wymaganiami: j.w. mediacje i rozjemstwo w sporach, oraz wspieranie działań Zamawiającego związane z realizacją projektu. UWAGA: Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy PLN).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawno-jedlina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28