Przetargi.pl
Inżynier Kontraktu dla Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782044 , fax. 14 6782818
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782044, fax. 14 6782818
    REGON: 00054565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier Kontraktu dla Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług polegających na wykonywaniu nadzoru nad robotami budowlanymi, polegającego w szczególności na świadczeniu usług doradczych oraz podejmowania czynności związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją Kontraktu, w tym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego, dla Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej. Wykonawca będzie świadczył usługi Inżyniera Kontraktu w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC, dla Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej: roboty budowlano - montażowe. Kontrakt Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej podlega na realizacji robót budowlanych oraz pełnienie funkcji inspekcji nadzoru zgodnie ustawą Prawo Budowlane oraz według podręcznika Warunki Kontraktowe FIDIC - książka czerwona -warunki kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria, oraz czwarte wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 wraz z pełnieniem funkcji inspekcji nadzoru zgodnie ustawą Prawo Budowlane. 1. Usługa Inżyniera Kontraktu jest realizowana w ramach Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej, dofinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa, działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM. 2. Projekt pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej przewidziany do realizacji w latach 2015 i składa się z następujących zadań: 1) Kontrakt I - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radłów, realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka. 2) Kontrakt II - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niwka, realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka. 3) Kontrakt III - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Radłowska, realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka. 4) Kontrakt IV - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Radłowie, realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka. 5) Kontrakt V - Inżynier Kontraktu 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy wchodzi zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach Kontraktu na roboty budowlane z projektowaniem oraz w ramach Kontraktu na dostawy, które będzie obejmowało w szczególności: 1. Organizację wszystkich robót na wykonanie, których Zamawiający zawrze wyspecyfikowane w pkt. 2 niniejszego SIWZ równoległe z niniejszą Umową Kontrakty na roboty budowlane, dla poprawnej realizacji Projektu, 2. Koordynację wykonywania robót budowlanych w oparciu o Kontrakt I, II, III, IV, z zagwarantowaniem Zamawiającemu prowadzenia bieżącej działalności w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, 3. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy wykonawcami Kontraktów: Kontrakt I, Kontrakt II, Kontrakt III, Kontrakt IV, polegające w szczególności na zapewnieniu prawidłowego przebiegu działań informacyjnych i promocyjnych wykonywanych przez odrębnego wykonawcę. 4. Monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym Kontraktu na roboty budowlane (Kontrakt I, II, III, IV). 5. Wykonywanie obowiązków Inżyniera Kontraktu w zakresie i na warunkach kontraktów na roboty FIDIC w odniesieniu do zawartego Kontraktu na roboty budowlane (Kontrakt I, II, III, IV). 6. Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1409 z późn. zm.) w związku z realizacja robót budowlanych w ramach Kontraktu I, II, II, i IV. 7. Koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego przy budowie obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczenie spośród Kluczowych Specjalistów Inżyniera jednego z nich, jako koordynatora ich czynności na budowie w związku z realizacją robót budowlanych w ramach Kontraktu I, II, III, i IV. 8. Konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w Kontrakcie na roboty budowlane (Kontrakt I, II, III, IV). 9. Rozliczenia finansowe pośrednie (PŚP) z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami: Instytucji Finansującej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Zarządzającej, Instytucji Wdrażającej oraz UE dla przedsięwzięć finansowanych ze środków Funduszu Spójności, 10. Nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi oraz w okresie zgłaszania wad w Kontrakcie na roboty budowlane (Kontrakt I, II, III, IV). 11. Końcowe rozliczenie finansowe całego Projektu w imieniu Beneficjenta (Zamawiającego w niniejszym postępowaniu przetargowym) zgodnie z wymaganiami: Instytucji Finansującej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Zarządzającej, Instytucji Wdrażającej oraz UE dla przedsięwzięć / projektów finansowanych ze środków Funduszu Spójności, 12. Mediacje i rozjemstwo w sporach powstałych w ramach realizowanych Kontraktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 złotych (siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) Gwarancjach bankowych d) Gwarancjach ubezpieczeniowych e) Poręczeniach udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620.) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004, z dopiskiem wpłata wadium - sprawa PPI.271.4.15 - zadanie - Inżynier Kontraktu dla Projektu Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radłowskiej. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływy pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych niż pieniężna, dopuszczonych przez zamawiającego formach, należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty lub złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie, z siedzibą 33 - 130 Radłów, ul. Kolejowa 7. Kasa Urzędu jest czynna w poniedziałki od 7.30 do 17.00, wtorek-czwartek 7.30 do 15.30 zaś w piątki 7.30 do 14.00. W przypadku złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w Kasie Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię tego dokumentu. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni, jako podmiot wspólny), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą) e) Bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszą. 8. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni, jako podmiot wspólny) na rzecz, którego udzielone jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą) e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszą. 9. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy P.z.p. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWIZ) numer rachunku, na który zamawiający winien zwrócić wadium. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy i podpisze umowę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszą. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczonych usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmianradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach