Przetargi.pl
Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane budynków dla potrzeb wyodrębnienia samodzielnych lokali położonych na terenie Gminy Wrocław

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2013-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane budynków dla potrzeb wyodrębnienia samodzielnych lokali położonych na terenie Gminy Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanych budynków, dla potrzeb wyodrębnienia samodzielnych lokali położonych na terenie Gminy Wrocław. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania. ZADANIE I: obejmuje lokale w obrębie Stare Miasto (ilość 250 szt); ZADANIE II: 2. obejmuje lokale w obrębach: Południe, Bieńkowice, Bierdzany, Borek, Brochów, Gaj, Jagodno, Klecina, Krzyki, Księżę Małe, Księże Wielkie, Ołtaszyn, Opatowice, Partynice, Rakowiec, Świątniki, Tarnogaj, Wojszyce(ilość 250 szt); ZADANIE III: obejmuje lokale w obrębach: Pl. Grunwaldzki, Bartoszowice, Biskupin, Dąbie, Sępolno, Zacisze, Zalesie (ilość 200 szt). 3. Dokumentacja będzie sporządzana celem określenia stanu faktycznego w zakresie powierzchni i struktury lokalu, jak również celem uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu. Niezbędne jest podanie adresu geodezyjnego oraz numeru lokalu w inwentaryzowanym budynku. 4. Wykonanie zamówienia odbywać się będzie w pakietach obejmujących do 30 lokali z 30 dniowym terminem realizacji od przekazania zlecenia przez Zamawiającego. 5. Zakres rzeczowy obejmuje: I. Zestawienie: a) numer lokalu, b) określenie kondygnacji na której położony jest lokal, c) wysokość lokalu, d) pomiar lokalu wraz z zestawieniem powierzchni mierzonych pomieszczeń, e) skala w jakiej została wykonana inwentaryzacja lokalu, f) wskazanie charakteru lokalu (mieszkalny, użytkowy), g) data wykonania inwentaryzacji, imię, nazwisko i podpisy osoby, która ją wykonała, h) wielkość udziałów lokali w nieruchomości wspólnej określona w ułamku zwykłym (obliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej z uwzględnieniem powierzchni lokali już wyodrębnionych stanowiących własność osób trzecich) II. Rysunki z jednoznacznie i w wybranej skali przedstawionymi podstawowymi elementami budowlanymi lokalu (art. 2 ust. 5 ustawy o własności lokali , t. j. Dz. U. z 2000r. nr 80, poz.903 ze zm.): a) fragmenty rzutów poziomych odpowiednich kondygnacji budynków z oznaczonymi graficznie granicami lokali i pomieszczeń przynależnych, b) charakterystyczne przekroje - w przypadku zmiennej wysokości pomieszczeń w lokalu, c) wymogów samodzielności określonych w art. 2 ust. 2 ww. ustawy - złożone na rysunkach. III. Zaznaczenie pomieszczeń przynależnych na wyrysie z operatu ewidencyjnego o ile pomieszczenia te znajdują się poza budynkiem w rozumieniu art. 2 ust. 5 ustawy o własności lokali (t. j. Dz. U. z 2000r. nr 80, poz. 903 ze zm.). Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów: a) ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali (tj. Dz. U. nr 80 z 2000r. poz. 903), b) Polskiej Normy PN-ISO 9836:1997 - Normy właściwości użytkowych w budownictwie. Określanie i obliczanie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych, c) Polskiej Normy PN-70/B-02365-Powierzchnia budynków. Podział, określenia i zasady obmiaru. 6. DANE I MATERIAŁY DO ZAZNACZENIA LOKALU: Zamawiający udostępnia Wykonawcy dane i materiały do zaznaczenia lokalu w rozumieniu art.2 ust.5 ustawy o własności lokali w zakresie danych z ewidencji gruntów i danych z ksiąg wieczystych. Obowiązek pozyskania innych danych i materiałów koniecznych do zaznaczeń lokali, obciąża Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach