Przetargi.pl
INWENTARYZACJA ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE GMINY MIŃSK MAZOWIECKI

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INWENTARYZACJA ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE GMINY MIŃSK MAZOWIECKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji źródeł ciepła na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki. 2. „Inwentaryzacja źródeł ciepła na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki” realizowana jest przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”. 3. Inwentaryzacja musi jednoznacznie wskazać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy Mińsk Mazowiecki ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym), handlowym, usługowym, użyteczności publicznej. Na dzień 24 lipca 2020 roku na ternie gminy jest zlokalizowane 10658 budynków w tym 5337 budynków mieszkalnych, 100 budynków handlowo-usługowych, 25 budynków biurowych, 2 budynki szpitali i inne budynki opieki zdrowotnej, 21 budynków oświaty nauki i kultury oraz sportowe, 3723 budynków produkcyjnych usługowych i gospodarczych dla rolnictwa, 46 budynków przemysłowych. Liczba budynków może ulec zmianie o ok. 5%. W ramach jednego budynku może znajdować się kilka lokali o różnej formie użytkowania. Obiekty nieposiadające jakiegokolwiek źródła ogrzewania a wchodzące w skład ogólnej liczby obiektów podlegają wyłączeniu z inwentaryzacji. Obiekty te należy odznaczyć w bazie danych w sposób jednoznaczny. Nie oznaczenie obiektu w bazie spowoduje zaliczenie go jako brak danych w wykonanej inwentaryzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90731100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 70 9226 0005 0024 5238 2000 0130 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęta zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp/ warunki udziału oraz dot. podstaw wykluczenia 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) 6) Potwierdzenie wniesienia wadium 7) grupa kapitałowa 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje przepisy zawarte w Rozdziale 7 ust. 5- 7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach