Przetargi.pl
Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 9 budynków wspólnotowych i 3 gminnych w podziale na 12 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31319 Kraków, ul. Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222 , fax. 126 166 229
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Bolesława Czerwieńskiego 16
    31319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, fax. 126 166 229
    REGON: 35076836500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 9 budynków wspólnotowych i 3 gminnych w podziale na 12 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    budynków wspólnotowych i 3 gminnych w podziale na 12 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektu do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku lub współwłaścicielom budynku. Ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynku lub lokali. Uzyskanie we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczenia o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 – os. Jagiellońskie 23 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.555,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.021,08 zł; Część 2 – os. Jagiellońskie 24 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.555,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.021,08 zł; Część 3 – os. Na Stoku 37 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 5.176,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.201,04 zł; Część 4 – os. Na Stoku 42 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 9.613,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 9.345,28 zł; Część 5 – os. Na Wzgórzach 18 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 5.092,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.201,04 zł; Część 6 – os. Na Wzgórzach 19– budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 5.092,00 3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.201,04 zł; Część 7 – ul. Romana Kiełkowskiego 16 (wszystkie obiekty na działce) – budynek gminny (orientacyjna kubatura 8.670,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 9.345,28 zł; Część 8 – Rynek Główny 29 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 11.000,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 10.472,28 zł; Część 9 – ul. Mikołaja Zyblikiewicza 17 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 7.500,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 10.893,68 zł; Część 10 – ul. Bernardyńska 10 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 8.032,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 9.345,28 zł; Część 11 – ul. Wojciecha Bogusławskiego 10 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 9.500,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 9.345,28 zł; Część 12 – ul. Karola Chodkiewicza 24 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 2.132,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 5.066,00 zł;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 330,00 zł Część 2: 330,00 zł Część 3: 210,00 zł Część 4: 280,00 zł Część 5: 210,00 zł Część 6: 210,00 zł Część 7: 280,00 zł Część 8: 310,00 zł Część 9: 320,00 zł Część 10: 280,00 zł Część 11: 280,00 zł Część 12: 150,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach