Przetargi.pl
Temat 1 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków na podstawie danych z naziemnego skanowania laserowego / skaningu laserowego 3D / kampus Politechniki Krakowskiej w lokalizacjach ul. Warszawska 24 i ul. Kamienna 17 w Krakowie. Temat 2 - Dostawa i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania do projektowania wielobranżowego i dokumentacji posiadającego dedykowane funkcje odpowiadające specyfice pracy w środowisku BIM, będącego narzędziem wielobranżowym oraz obsługującego proces współdzielenia plików tworzonego projektu wraz z przeprowadzeniem szkolenia.

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Temat 1 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków na podstawie danych z naziemnego skanowania laserowego / skaningu laserowego 3D / kampus Politechniki Krakowskiej w lokalizacjach ul. Warszawska 24 i ul. Kamienna 17 w Krakowie. Temat 2 - Dostawa i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania do projektowania wielobranżowego i dokumentacji posiadającego dedykowane funkcje odpowiadające specyfice pracy w środowisku BIM, będącego narzędziem wielobranżowym oraz obsługującego proces współdzielenia plików tworzonego projektu wraz z przeprowadzeniem szkolenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Temat 1: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynków na podstawie danych z naziemnego skanowania laserowego /skaningu laserowego 3D/ kampusu Politechniki Krakowskiej w lokalizacjach: -ul. Warszawska 24 w Krakowie oraz dodatkowo punktowane wariantowo: „chmura punktów” pozyskana za pomocą mobilnej platformy skanującej wyposażonej w technologię SLAM i odbiornik fazowy sygnałów satelitarnych GNSS (min.GPS i GLONASS) lub/i skaningu stacjonarnego w skali szarości lub RGB terenu kampusu WARSZAWSKA, -ul. Kamienna 17 w Krakowie, wraz z dostarczeniem oprogramowania do pełnej analizy, obróbki oraz publikacji danych do celów wewnętrznych oraz przeprowadzeniem szkoleń. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynków poprzez skanowanie laserowe 3D w następujących etapach (dla tematu 1): 1 etap - rzuty kondygnacji, przekroje, elewacje, „chmury punktów” dla min. 3 wybranych budynków z poniższej listy 2 etap - rzuty kondygnacji, przekroje, elewacje, „chmury punktów” dla pozostałych budynków z poniższej listy 3 etap - dostawa oprogramowania do obróbki ”chmury punktów” oraz szkolenia z obsługi Budynki oznaczone nr 1-6 zlokalizowane są na terenie kampusu Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie. Budynek oznaczony nr 7 - Hala sportowa przy ul. Kamiennej 17 w Krakowie. Obszar skanowania terenu zewnętrznego Politechniki Krakowskiej (PK) za pomocą skaningu mobilnego lub stacjonarnego przyległego do inwentaryzowanych obiektów (nr 1 – nr 6) ograniczony jest ulicami Szlak, Warszawską, al.Słowackiego. Wymaga się zeskanowania zaznaczonego fragmentu z pokryciem chmurą punktów całości zaznaczonego w PFU obszaru kampusu WARSZAWSKA. Nie wymaga się skanowania terenu zewnętrznego dla obiektu nr 7. LISTA OBIEKTÓW DO INWENTARYZACJI: 1) budynek W-1 (WIL) /10-20/, kampus WARSZAWSKA Powierzchnia 5 520 m2 Powierzchnia zabudowy 1 726,6 m2 Powierzchnia całkowita 9 567,01 m2 Powierzchnia netto 7 416,01 m2 Kubatura 45 518,8 m3 2) budynek W-2 (WIŚiE) /10-19/, kampus WARSZAWSKA Powierzchnia użytkowa 4 730 m2 Powierzchnia zabudowy 1 371 m2 Powierzchnia całkowita 7 710 m2 Powierzchnia netto 6 162m2 Kubatura 33 444 m3 3) budynek W-3 (WIEiK) /10-21/, kampus WARSZAWSKA Powierzchnia użytkowa 4 968 m2 Powierzchnia zabudowy 1 368 m2 Powierzchnia całkowita 7 766 m2 Powierzchnia netto 6 437 m2 Kubatura 33 295 m3 4) budynek W-13 (WIL) /10-29/, kampus WARSZAWSKA Powierzchnia użytkowa 2 231 m2 Powierzchnia zabudowy 1 583m2 Powierzchnia całkowita 2 316 m2 Powierzchnia netto 3 121 m2 Kubatura 16 876 m3 5) budynek W-10 (WA) /10-25/, kampus WARSZAWSKA Powierzchnia użytkowa 3 053 m2 Powierzchnia zabudowy 1 007,07 m2 Powierzchnia całkowita 5 518,20 m2 Powierzchnia netto 4 141,20 m2 Kubatura 23 790,6 m3 6) budynek W-12 (WIiTCH) /10-35/, kampus WARSZAWSKA Powierzchnia użytkowa 12 704 m2 Powierzchnia zabudowy 2 887 m2 Powierzchnia całkowita 19 171 m2 Powierzchnia netto 16 670 m2 Kubatura 51 171 m3 7) budynek HS-1 (hala sportowa), kampus KAMIENNA Powierzchnia użytkowa 3 423 m2 Powierzchnia zabudowy 1 334,9 m2 Kubatura 21 725,3 m3 Podstawa opracowania 1 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002 Nr 75 poz. 690 z pózn. zm.). 2 Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 1994 Nr 99, poz. 414, z pózn. zm. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170). 3 Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 r. poz. 725, 730, 1309) oraz Temat 2: Dostawa i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania do projektowania wielobranżowego i dokumentacji posiadającego dedykowane funkcje odpowiadające specyfice pracy w środowisku BIM, będącego narzędziem wielobranżowym oraz obsługującego proces współdzielenia plików tworzonego projektu. 1 etap - dostawa oprogramowania do kompleksowej edycji i zarządzania danymi uzyskanymi w wyniku skanowania mobilnego lub stacjonarnego terenu zewnętrznego oraz wnętrz budynków Zakresy prac: Dla tematu nr 1 1) Materiał przekazany z prac polowych inwentaryzowanych wnętrz budynków oraz elewacji (dla obiektów nr 1-7): 1. Wygenerowanie podkładów rastrowych (szkiców terenowo -pomiarowych ) inwentaryzowanych obiektów 2D z rozmieszczeniem stanowisk skanera. Wymaga się zeskanowania całej powierzchni (wszystkich pomieszczeń) wskazanej w zakresie opracowania. 2. Odfiltrowana z szumów, zarejestrowana kolorowa chmura punktów (RGB) w formatach (*.e57 i*.las lub w formacie natywnym chmury punktów producenta skanera jeżeli dostawca, dostarczy oprogramowanie tego samego producenta co użyty skaner do realizacji prac opisane w punkcie nr 7) dla wszystkich stanowisk skanera przekazana dla każdego obiektu odrębnie. Wymaga się skanowania z kolorem elewacji i wewnątrz pomieszczeń. Nie dopuszcza się kolorowania chmury punktów z wykorzystaniem aparatów fotograficznych pozbawionych opcji HDR. Rozdzielczość skanowania (gęstość chmury) powinna zostać dobrana w taki sposób aby poprawnie zidentyfikować obiekty o wymiarach min. ok. 5 x 5 cm i zapewnić możliwość wykonania przez Zamawiającego modelu 3D obiektu na poziomie min. LoD300. Model 3D nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Sposób rejestracji chmury punktów (c2c lub znaki pomiarowe) należy dobrać tak, aby zapewnić dokładność opracowania inwentaryzacji arch-bud nie gorszą niż 15mm dla pojedynczego obiektu. Nie wymaga się nadawania georeferencji dla dla obiektów 1-7. 3. True – View - jako projekt pomiarowy zawierający kolorowe zdjęcia 360° udostępniany w lokalnej przeglądarce internetowej działającej bez dostępu do internetu, obiektów podlegających inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej tj. oznaczonych nr . 1-7. System powinien zapewnić m.in. pomiary odległości, odczyt współrzędnych obiektów. 2) Materiał przekazany z prac polowych powstały w wyniku skaningu mobilnego lub stacjonarnego zewnętrznego terenu PK przyległego do inwentaryzowanych obiektów oznaczonych nr 1 – 6 1. Przefiltrowana chmura punktów w skali szarości lub kolorowa RGB obszaru niepodlegającego inwentaryzacji architektonicznej zewnętrznego terenu Politechniki Krakowskiej ograniczonego ul. Szlak, Warszawską, al.29. listopada, ul. Pawią w uniwersalnym formacie *.las zawierającym intensywność odbicia. Dokładność opracowania wynikowej chmury punktów dla skanowania terenu zewnętrznego +/-5cm. 2. Trajektoria przejazdu w pliku *.txt. 3) Forma przekazania danych: 1. Elektroniczny nośnik danych (np. dysk twardy 2.5” USB 3.0) 4) Dokładność i sposób szczegółowości: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwentaryzację architektoniczno - budowlaną wnętrz budynków zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 1994 Nr 99, poz. 414, z pózn. zm. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej. Obliczenie powierzchni i kubatury zgodnie z PN-ISO 9836:1997. 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać inwentaryzację metodą skaningu terenu PK przyległego do inwentaryzowanych obiektów oznaczonych nr 1 – 6 ograniczonego ulicami: Szlak, Warszawską, al. Słowackiego. wraz z nadaniem georeferencji w obowiązującym Państwowym Układ Odniesień Przestrzennych 2000 strefa nr 7 i PL-KRON86-NH lub PL-EVRF2007-NH zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności ustawą z Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 725, 730, 1309), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki geodezyjnej). 5) Sposób opracowania dokumentacji rysunkowej i jej zawartość 1) Dokumentacja powinna zawierać: - Stronę tytułową zawierającą nazwę, adres obiektu budowalnego oraz jednostkę ewidencyjną, obręb i numery działek ewidencyjnych, na których obiekt jest usytuowany, a także nazwę inwestora oraz jego adres; nazwę i adres wykonawcy inwentaryzacji; imiona i nazwiska opracowujących inwentaryzację oraz datę opracowania i podpisy. - Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, jego charakterystycznych parametrów technicznych, w szczególności: kubatury, zestawienia powierzchni, wysokości, długości, szerokości i liczby kondygnacji. - Część rysunkową zawierającą: a) Zwymiarowane rzuty poszczególnych kondygnacji podziemnych i nadziemnych, w tym rzut poddaszy nieużytkowych ( jeżeli możliwe będzie ich zeskanowanie ) uwzględniające lokalizację elementów konstrukcyjnych tj. geometria ścian, otworów, posadzki, stropy, stropodachy, sklepienia, uproszczoną stolarkę okienną i drzwiową, klatki schodowe (uproszczone barierki, balustrady), urządzenia sanitarne, opis nazw, oraz powierzchni danego pomieszczenia. Instalacje wewnętrzne oraz zewnętrzne nie podlegają inwentaryzacji. Skala 1:100. b) Zwymiarowany rzut dachu zawierający lokalizację kominów oraz sposobu odwodnienia. Skala 1:100. c) Charakterystyczne przekroje przez klatki schodowe z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek schodowych, tarasów, dachu i kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu). Skala 1:100. - w budynkach 10-19, 10-21, 10-25, L-1 – 1 przekrój poprzeczny przez główną klatkę schodową, 1 podłużny – przez korytarz - w budynku 10-20 – 2 przekroje poprzeczne: przez główną klatkę schodową i przez boczną klatkę schodową z windą (do korytarza – bez kontynuacji), 1 podłużny przez korytarz - w budynku 10-35 – 2 przekroje poprzeczne przez klatki schodowe, 1 podłużny - w budynku Hala Sportowa– 2 przekroje d) Elewacje zawierające lokalizację oraz uproszczony wygląd stolarki okiennej i drzwiowej. Skala 1:100 6. Sposób opracowania 1. Rysunki zapisane w formacie PDF oraz *.dwg. Pliki 2D powinny być przygotowane w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę nad grubościami linii i opisów, oznaczeń przy wydrukach w różnej skali – plik *.ctb przekaże zamawiający lub zostanie opracowany wspólnie z wykonawcą. 2. Zestawienie powierzchni w formacie *.xls 3. Rysunki należy zapisać w folderach dla każdego obiektu osobno wg. Następującego schematu: [FOLDER - NAZWA OBIEKTU ] : 1. Rysunki PDF 2. Rysunki DWG 3. Zestawienie powierzchni XLS 4. Opis PDF 5. Chmura punktów 6. TRUE VIEW 7. Dostawa oprogramowania do obróbki ”chmury punktów”. 1. Dostawa 5 licencji wieczystych oprogramowania użytego do przetwarzania, rejestracji skanów – natywnych plików projektu uzyskanych przy wykonaniu inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej metodą skaningu laserowego - zabezpieczonych kluczem sprzętowym. Dostarczone oprogramowanie do przetwarzania skanów przy realizacji prac inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej obiektów pochodzi od tego samego producenta co skaner użyty do inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej. Oprogramowanie musi zapewnić min. : a. Edycję i zarządzanie projektami przekazanymi przez wykonawcę b. Pomiary odległości pomiędzy punktami zarejestrowanych obiektów, pomiar powierzchni oraz objętości c. Automatyczne wykrywanie elementów referencyjnych takich jak kule, tarcze, krawędzie, płaszczyzny d. Automatyczne rejestrowanie skanów w trybie „chmura do chmury” wraz z raportem dokładności w zakresie łączenia skanów e. Tworzenie siatki “mesh” w wybranym obszarze f. Kolorowanie chmury punktów zdjęciami z cyfrowego aparatu g. Wykonanie ortofotomapy i jej zapis do formatów graficznych (np. JPG, PNG) h. Eksport do podstawowych formatów danych 3D takich, jak np.: xyz, e57, pts,, dxf, stl, ply, obj, wrl i. Umożliwienie przenoszenia licencji pomiędzy komputerami – klucz USB j. Umożliwiające udostępnianie projektów “w chmurze” zdalnie – poprzez przeglądarkę http k. Możliwość tworzenia filmów video z prezentacji wyników skanowania l. 12 miesięczny bezpłatny okres aktualizacji oprogramowania. 8. Szkolenia 1. Przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi dostarczonych licencji oprogramowania do przetwarzania, rejestracji skanów otrzymanych przez Zamawiającego. Szkolenie dla max. 5 osób – 4h robocze oraz dla tematu nr 2 1. Dostawa pakietu specjalistycznego oprogramowania inżynierskiego. 1. Dostawa pięciu czasowych (min. 12 miesięcznych) licencji oprogramowania komputerowego typu CAD przeznaczonego do kompleksowej edycji i zarządzania danymi uzyskanymi w wyniku skanowania mobilnego terenu zewnętrznego oraz wnętrz budynków w postaci pliku *.las zawierającymi : a. Moduł do tworzenia przestrzennej dokumentacji np. warsztatowej konstrukcji stalowych b. Moduł obliczeniowy do wykonywania obliczeń i analizy obiektów budowlanych c. Moduł do tworzenia dokumentacji BIM budynków na każdym etapie projektu od koncepcji po wizualizację d. Moduł do tworzenia skomplikowanych instalacji rurowych, e. Moduł obliczeniowy do wykonywania obliczeń i analizy obiektów budowlanych f. Moduł do tworzenia dokumentacji BIM pozwalający na połączenie fizycznego modelu budynku z modelem analitycznym g. Moduł do tworzenia skomplikowanych instalacji rurowych h. Moduł dla projektantów dróg i infrastruktury i. Moduł do szybkiego tworzenie, dostosowywanie, renderowanie i wspólne opracowywanie modeli 3D oraz animacji j. Moduł do tworzenia samodzielnego środowiska programowania, które umożliwia projektantom tworzenie logiki wizualnej w celu eksploracji parametrycznych projektów koncepcyjnych i automatyzacji zadań, k. Moduł do analizowania ścieżki przejazdu pojazdów, l. Moduł zawierający funkcje modelowania I optymalizacji harmonogramów budowy, identyfikowania i rozwiązywania konfliktów przestrzennych i innych potencjalnych problemów, oraz dający możliwość pracy w "chmurze" poprzez: m. Moduł do modelowania koncepcyjnego dający możliwość szkicowania, współpracy, analizy i przeglądania wczesnego etapu koncepcji projektu 2. Makro, (rozwinięcie) pakietu specjalistycznego oprogramowania inżynierskiego opisanego powyżej o następujących możliwościach: a. Synchronizacja danych poprzez łącze dwukierunkowe między modułem tworzenia dokumentacji BIM i arkuszem kalkulacyjnym. b. Wyszukiwanie elementu - narzędzie do wyszukiwania za pośrednictwem bazy danych projektu. Umożliwia prowadzenie zaawansowanego wyszukiwania elementów z użyciem filtrowania dowolnych parametrów. c. Menedżer znaku wodnego – dodawanie znaku wodnego praw autorskich do rodzin. d. Widoczność kategorii - kontrola nad widocznością kategorii, które zostały użyte w modelu. e. Automatyczne tworzenie rodzin z podłączonych plików dwg. f. Dołącz/odłącz geometrię - zbiorowe łączenie, rozłączanie i zmianę kolejności łączenia elementów. g. Połączenie oprogramowania wykrywającego kolizję z oprogramowaniem modelarskim BIM – umożliwiająca przeniesienie bezpośrednio wykrytych kolizji wraz z ich współrzędnymi do oprogramowania modelującego h. Monitorowanie pracy członków zespołu modelerskiego umożliwiająca analizowanie jednostkowego czasu spędzonego nad pracami modelowania i. Podłączenie oprogramowania modelującego obiekty BIM z oprogramowaniem do zarządzania obiegiem dokumentacji klasy EDMS j. Klasy EDMS kompatybilne i umożliwiające pracę zgodną z BS ISO 19650 w zakresie zarządzania obiegiem dokumentacji i współpracy z dostępnymi na rynku rozwiązaniami CDE k. Opis rur - automatycznie dodawanie oznaczenia i opisy do kanałów i rur. l. Zakres przycięcia - zwiększona i precyzyjna kontrola nad zakresem przycięcia modelu. m. Widok 3D dla każdego poziomu - Automatyczne tworzenie nowego widoku 3D dla każdego poziomu w projekcie n. Automatyczne pokrycia podestów – moduł generujący pokrycia z krat pomostowych oraz blach, wraz z dodatkowymi elementami (takimi jak bortnice czy otwory technologiczne) o. Moduł umożliwiający generację całych obiektów kubaturowych oraz przemysłowych, składających się z układów nawowych i kondygnacji. Tworzenie elementów pokrycia i podkonstrukcji zapisywane i wykorzystywane w innych projektach (poprzez bibliotekę) p. Moduł umożliwiający automatyzację konwersji modelu do brył 3D oraz eksport dokumentacji rysunkowej do pliku DWG zachowującego oryginalne wymiary. q. Moduły wykonujące obliczenia i detalowanie konstrukcji żelbetowych dla belek, słupów, fundamentów, stropów, ścian, w programie do tworzenia modelu 3D, lub osobno w zakresie obliczeń Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia licencji edukacyjnej dla całości tematu nr 2. 2. Szkolenia 1) Przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi dostarczonych licencji oprogramowania do kompleksowej edycji i zarządzania danymi przekazanymi Zamawiającemu. Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia w ośrodku szkoleniowym na terenie Polski (2x8h) przez jednostkę będącą oficjalnym dystrybutorem oferowanego oprogramowania dla 5 osób przez certyfikowanych trenerów posiadających co najmniej 5 letnie doświadczenie udokumentowane certyfikatem dla oferowanego oprogramowania Szkolenie dla max. 5 osób – 16h roboczych Forma opracowania Dla tematu nr 1 Każdy obiekt powinien być przygotowany jako odrębne opracowanie. Dokumentację inwentaryzacji należy finalnie sporządzić w technice tradycyjnych opracowań (opisowego i graficznego) oraz w formie elektronicznej. Dokumentację inwentaryzacji każdego z obiektów należy dostarczyć w 2 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk z wersji elektronicznej), oraz w wersji elektronicznej - w formacie oryginalnych plików edytowalnych (*.dwg) oraz w formacie *.pdf. Pozostałe warunki Z uwagi na fakt, iż przedmiotem opracowania są czynne obiekty użyteczności publicznej, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mogą wystąpić utrudnienia związane z bieżącym dostępem do obiektu / pomieszczeń. Zamawiający dopuści w określonym harmonogramie oraz czasie dostęp do wszystkich pomieszczeń w nielimitowanym dla wykonawcy czasie 24h/7dni w tygodniu. Zamawiający umożliwi tymczasową instalację znaków pomiarowych niezbędnych do realizacji projektu. Wykonawca ponosić będzie wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia Jeżeli w trakcie realizacji dalszych zamówień prowadzonego na podstawie inwentaryzacji okaże się, ze wskutek ukrytych wad lub braków konieczne stało się wykonanie inwentaryzacji dodatkowych Wykonawca-Projektant ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu oraz koszty z tym związane Dokumentacja inwentaryzacji powinna zawierać oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wykaz osób – załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający dane dotyczące Głównego Operatora w zakresie wymaganym do przyznania punktów za kryterium oceny ofert - Doświadczenie głównego operatora. Do wykazu należy załączyć wykaz realizacji Głównego Operatora. 3) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 4) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg Załącznika nr 7 do SIWZ – o ile dotyczy. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ oraz w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów. 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę tych firm Podwykonawców, zgodnie z treścią „Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ. 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach