Przetargi.pl
Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 6 budynków wspólnotowych i 5 gminnych w podziale na 11 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222 , fax. 126 166 229
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Bolesława Czerwieńskiego 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, fax. 126 166 229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 6 budynków wspólnotowych i 5 gminnych w podziale na 11 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków wspólnotowych i 5 gminnych w podziale na 11 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektu do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku lub współwłaścicielom budynku. Ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynku lub lokali. Uzyskanie we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczenia o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 – Bonarka 16 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 2.379,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 5.170,00 zł; Część 2 – Józefińska 3 / Piwna 3 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 6.682,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00 zł; Część 3 – Krowoderska 74 / Aleja Juliusza Słowackiego 25 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 5.362,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.348,00 zł; Część 4 – Krzemionki 3 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 3.214,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 6.208,00 zł; Część 5 – Jana Tarnowskiego 5 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 4.308,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 6.948,00 zł; Część 6 – Plac gen. Władysława Sikorskiego 2– budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.201,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00 zł; Część 7 – Jana Zamoyskiego 45 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 2.042,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 5.170,00 zł; Część 8 – os. Albertyńskie 33 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.899,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00zł; Część 9 – os. Górali 20 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 9.108,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 9.536,00 zł; Część 10 – os. Jagiellońskie 26 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.555,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00 zł; Część 11 – os. Jagiellońskie 27 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 16.008,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 12.384,00 zł; Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 150,00 zł Część 2: 250,00 zł Część 3: 220,00 zł Część 4: 180,00 zł Część 5: 200,00 zł Część 6: 250,00 zł Część 7: 150,00 zł Część 8: 330,00 zł Część 9: 280,00 zł Część 10: 330,00 zł Część 11: 370,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.7 SIWZ; 4.Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach