Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Bolesława Czerwieńskiego 16
31-319 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 11 budynków wspólnotowych w podziale na 11 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 11 budynków wspólnotowych w podziale na 11 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektu do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku lub współwłaścicielom budynku. Ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynku lub lokali. Uzyskanie we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczenia o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 – ul. Krótka 6 – budynek (orientacyjna kubatura 5.300,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.348,00 zł; Część 2 – ul. Kotlarska 5 (orientacyjna kubatura 13.165,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00 zł; Część 3 – ul. Jabłonowskich 3 (orientacyjna kubatura 5.690,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.348,00 zł; Część 4 – ul. Bolesława Chrobrego 9 (orientacyjna kubatura 1.624,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 4.692,00 zł; Część 5 – ul. Ks. Bpa. Władysława Bandurskiego 16 (orientacyjna kubatura 4.937,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 6.948,00 zł; Część 6 – ul. Józefa Dietla 80/82 (orientacyjna kubatura 13.650,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00 zł; Część 7 – os. Handlowe 2 (orientacyjna kubatura 13.546,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00 zł; Część 8 – os. Willowe 11 (orientacyjna kubatura 4.223,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 6.948,00zł; Część 9 – os. Sportowe 11 (orientacyjna kubatura 3.452,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 6.208,00 zł; Część 10 – os. Piastów 3 (orientacyjna kubatura 18.483,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 12.864,00 zł; Część 11 – os. Na Wzgórzach 30 (orientacyjna kubatura 11.779,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 10.686,00 zł; Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 220,00 zł Część 2: 330,00 zł Część 3: 220,00 zł Część 4: 140,00 zł Część 5: 200,00 zł Część 6: 330,00 zł Część 7: 330,00 zł Część 8: 200,00 zł Część 9: 180,00 zł Część 10: 380,00 zł Część 11: 320,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.7 SIWZ; 4.Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana 11 budynków wspólnotowych, w podziale na 11 części
Dodano: 2021-02-23 - Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana 11 budynków wspólnotowych, w podziale na 11 części
Dodano: 2021-02-11 - Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana 11 budynków wspólnotowych, w podziale na 11 części
Dodano: 2020-12-21 - Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana 11 budynków wspólnotowych, w podziale na 11 części
Dodano: 2020-12-21 - Sporządzenie dokumentacji o charakterze techniczno-konserwatorskim obiektów architektury drewnianej w celu ustalenia możliwości ich translokacji.
Dodano: 2020-09-08 - Temat 1 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków na podstawie danych z naziemnego skanowania laserowego / skaningu laserowego 3D / kampus Politechniki Krakowskiej w lokalizacjach ul. Warszawska 24 i ul. Kamienna 17 w Krakowie. Temat 2 - Dostawa i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania do projektowania wielobranżowego i dokumentacji posiadającego dedykowane funkcje odpowiadające specyfice pracy w środowisku BIM, będącego narzędziem wielobranżowym oraz obsługującego proces współdzielenia plików tworzonego projektu wraz z przeprowadzeniem szkolenia.
Dodano: 2020-08-13 - Sporządzenie dokumentacji o charakterze techniczno-konserwatorskim obiektów architektury drewnianej w celu ustalenia możliwości ich translokacji
Dodano: 2020-08-06 - Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 7 budynków wspólnotowych i 2 budynków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 9 części.
Dodano: 2020-06-29 - Temat 1 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków na podstawie danych z naziemnego skanowania laserowego / skaningu laserowego 3D / kampus Politechniki Krakowskiej w lokalizacjach ul. Warszawska 24 i ul. Kamienna 17 w Krakowie. Temat 2 - Dostawa i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania do projektowania wielobranżowego i dokumentacji posiadającego dedykowane funkcje odpowiadające specyfice pracy w środowisku BIM, będącego narzędziem wielobranżowym oraz obsługującego proces współdzielenia plików tworzonego projektu wraz z przeprowadzeniem szkolenia.
Dodano: 2020-06-02 - Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 8 budynków wspólnotowych i 2 budynków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 10 części
Dodano: 2020-03-11