Przetargi.pl
Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 10 budynków wspólnotowych i 2 gminnych w podziale na 12 części

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31319 Kraków, ul. Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222 , fax. 126 166 229
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    ul. Bolesława Czerwieńskiego 16
    31319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, fax. 126 166 229
    REGON: 35076836500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 10 budynków wspólnotowych i 2 gminnych w podziale na 12 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 10 budynków wspólnotowych i 2 gminnych w podziale na 12 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektu do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku lub współwłaścicielom budynku. Ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynku lub lokali. Uzyskanie we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczenia o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 – os. Górali 12 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 8.715 m3) Część 2 – os. Górali 13 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.990 m3) Część 3 – os. Górali 14 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.762 m3) Część 4 – os. Kolorowe 14 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.538 m3) Część 5 – os. Kolorowe 15 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.538 m3) Część 6 – os. Kolorowe 20 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 14.333 m3) Część 7 – ul. Stroma 5 – budynek gminny (orientacyjna kubatura do 4.000 m3) Część 8 – ul. Bernardyńska 8 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura do 7.000 m3) Część 9 – ul. Józefa Brodowicza 7 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 3.148 m3) Część 10 – ul. Grodzka 29 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 2.048 m3) Część 11 – ul. Grodzka 36 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 3.502 m3) Część 12 – ul. ks. Władysława Gurgacza 5 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 7.111 m3) Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). 3. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był tożsamy z okresem gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 270,00 zł (słownie złotych: dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100) Część 2: 240,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści złotych 00/100) Część 3: 240,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści złotych 00/100) Część 4: 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia złotych 00/100) Część 5: 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia złotych 00/100) Część 6: 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia złotych 00/100) Część 7: 170,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Część 8: 240,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści złotych 00/100) Część 9: 170,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Część 10: 180,00 zł (słownie złotych: sto osiemdziesiąt złotych 00/100) Część 11: 170,00 zł (słownie złotych: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Część 12: 240,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach