Przetargi.pl
Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 10 budynków wspólnotowych i 1 gminnego w podziale na 11 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222 , fax. 126 166 229
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Bolesława Czerwieńskiego 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, fax. 126 166 229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana 10 budynków wspólnotowych i 1 gminnego w podziale na 11 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 10 budynków wspólnotowych i 1 gminnego w podziale na 11 części. Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali, wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, będzie służyć jako materiał (podkład) do modernizacji i remontów obiektu do celów projektowych. Dokumentacja techniczna będzie przekazana w szczególności Wspólnocie Mieszkaniowej budynku lub współwłaścicielom budynku. Ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic) do lokali mieszkalnych, do których Wykonawca uzyskał dostęp i zinwentaryzowanie ich oraz uwzględnienie pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynku lub lokali. Uzyskanie we właściwym organie architektonicznym, zgodnie z wymogami tego organu obowiązującymi w dniu składania wniosku, zaświadczeń o samodzielności lokali, do których Wykonawca uzyskał dostęp, mieszczących się w budynkach. Ryzyko przebiegu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zaświadczenia o samodzielności lokali spoczywa na Wykonawcy. Na żądanie organu architektonicznego, Wykonawca może zostać zobligowany do zaznaczenia granic nieruchomości gruntowych przebiegających przez lokal/budynek. Przebieg granic powinien zostać potwierdzony podpisem uprawnionego geodety wraz z przybiciem jego pieczęci imiennej. 2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 – os. Albertyńskie 31 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.899,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00 zł; Część 2 – os. Górali 16 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.763,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00 zł; Część 3 – os. Górali 21 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 4.170,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 6.948,00 zł; Część 4 – os. Jagiellońskie 25 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 13.555,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 11.246,00 zł; Część 5 – os. Kolorowe 10 – budynek gminny (orientacyjna kubatura 9.102,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.924,00zł; Część 6 – os. Kolorowe 17– budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 19.837,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 12.864,00 zł; Część 7 – os. Na Stoku 49 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.811,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00 zł; Część 8 – os. Na Stoku 50 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.811,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00zł; Część 9 – os. Na Stoku 51 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.811,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00 zł; Część 10 – os. Na Wzgórzach 26 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 5.471,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 7.348,00 zł; Część 11 – os. Szklane Domy 4 – budynek wspólnotowy (orientacyjna kubatura 6.286,00 m3) szacunkowa wartość zamówienia netto 8.476,00 zł; Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacja wspólnoty mieszkaniowej z wykonania dokumentacji). 4. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady oraz okres gwarancji jakości był tożsamy i wynosił minimum 24 m - ce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1: 330,00 zł Część 2: 250,00 zł Część 3: 200,00 zł Część 4: 330,00 zł Część 5: 260,00 zł Część 6: 380,00 zł Część 7: 250,00 zł Część 8: 250,00 zł Część 9: 250,00 zł Część 10: 220,00 zł Część 11: 250,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.7 SIWZ; 4.Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach