Przetargi.pl
INTERNETOWE BIURO KLIENTA W ZGK WE FRAMPOLU

Burmistrz Frampola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-440 Frampol, ul. Radzięcka 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6857509 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Frampola
    ul. Radzięcka 8 8
    23-440 Frampol, woj. lubelskie
    tel. 084 6857509 w. 38
    REGON: 00053785200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frampol.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INTERNETOWE BIURO KLIENTA W ZGK WE FRAMPOLU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: E-BOK - Internetowe Biuro Klienta Zadaniem projektu będzie ułatwienie kontaktu klienta z pracownikami odpowiedzialnymi za jego prowadzenie a w skutek tego jeszcze lepsze postrzeganie przedsiębiorstwa przez odbiorców. Można w nim inicjować sprawy i w zależności od uprawnień także śledzić ich stan zaawansowania. Można mieć wgląd we własne umowy, faktury, informację o przyłączach. Pozwala także na zgłaszanie uwag, reklamacji i wszelkich wniosków bez potrzeby pojawiania się w BOK. System e-BOK spełnia następujące funkcje: - CRM (zarządzanie własnymi danymi teleadresowymi, podgląd wszystkich spraw i zleceń prowadzonych w przedsiębiorstwie dotyczących Odbiorcy; podgląd: salda, obiektów, liczników, odczytów; dostęp do: korespondencji, faktur, umów). - Saldo i faktury (odbiorca na stronie internetowej może: oglądać swoje dokumenty i filtrować je według różnych kryteriów (np. rozliczone i nierozliczone), dokonać płatności za fakturę w wybranych bankach internetowych, oglądać i analizować faktury bilingowe, wydrukować fakturę i druk przelewu do niej). - Informacje rozliczeniowe (oglądanie rejestru umów (dokumenty i aneksy) z przedsiębiorstwem, wydruk treści umowy, szczegółowe informacje o wielkościach rzeczowych (parametrach rozliczeń) zarejestrowanych na umowie, rejestr obiektów na umowie należących do Klienta, szczegółowe informacje o wielkościach rzeczowych wraz ze szczegółowymi informacjami o tych urządzeniach, rejestr odczytów z informacją o zużyciu, możliwość przekazania informacji o odczycie o odczycie do przedsiębiorstwa). - Sprawy i zlecenia (oglądanie rejestru spraw i zleceń prowadzonych z Odbiorcą w przedsiębiorstwie, informacja o postępie konkretnej sprawy/zlecenia, oglądanie dokumentów i korespondencji związanych z konkretną sprawą/zleceniem, dostęp do opisu robót wykonywanych przy obsłudze zleceń, możliwość zgłoszenia uwagi (w formie wniosku) do przedsiębiorstwa i dołączenia plików z załącznikami , wygenerowanie dokumentu na podstawie wniosku i przekazanie go do właściwej komórki merytorycznej). Zalety systemu: System taki będzie działał w ramach licencji. Firma oferująca system zobowiązana jest do udostępnienia pełnego kodu źródłowego aplikacji co pozwala w wypadku posiadania zaawansowanych służb informatycznych na samodzielne dobudowywanie pewnych funkcjonalności do sytemu. Główną ideą systemu jest jego pełna obsługa z poziomu interfejsu użytkownika bez potrzeby programowania. Dzięki temu przedsiębiorstwo może przeszkolić własnego administratora systemu, który w szczególnym wypadku może nawet samodzielnie wdrożyć system w firmie. Korzyści płynące dla przedsiębiorstwa i dla klienta: - dostępność 24/7 poprzez Internet; - możliwość śledzenia postępu realizacji prowadzonych spraw i zleceń; - skrócenie czasu dostępu do informacji; - prosta i szybka forma uregulowania płatności; - pełna kontrola odczytów; - automatyczne generowanie sprawy w systemie bilingowym na podstawie wniosków złożonych przez internetowy BOK; - pełna obsługa z poziomu interfejsu użytkownika bez potrzeby programowania. System powinien zapewnić automatyczną okresową synchronizację i obustronną wymianę danych z systemem informatycznym Odbiorcy. Wymiana danych obejmuje: 1. Dane kontaktowe <-> kartoteka kontrahentów (i adresowa) 2. Rachunki - Faktury, naliczenia, odsetki, zaksięgowane płatności 3. Liczniki - ostatnie stany liczników 4. Liczniki -Zgłoszenie stanów liczników 5. Zgłoszenie awarii/uwag -Założenie sprawy w podsystemie Obiegu spraw (z odpowiednią kategorią sprawy i schematem obiegu) 6. Zgłoszenie awarii/uwag - Informacja o stanie realizacji sprawy (np. o statusie: oczekująca, w realizacji, zamknięta..) 7. Umowy -Dane z kartoteki umów Aktualizacja i utrzymanie programu w okresie 5 lat wliczone w cenę oferty. Wymagana kompatybilność oprogramowania z obecnie używanym tj. Komadres.M firmy Etobres Rzeszów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frampol.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach