Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 95/97
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 344 99 00 , fax. 83 344 99 50
- Data zamieszczenia: 2015-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
ul. Sidorska 95/97 95/97
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83 344 99 00, fax. 83 344 99 50
REGON: 03031070500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pswbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja, wsparcie techniczne, aktualizacja, rozbudowa oraz przeszkolenie pracowników z programu do planowania rozkładów zajęć dydaktycznych zamawianego na potrzeby Sekcji Planowania Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, instalacja, wsparcie techniczne, aktualizacja, rozbudowa oraz przeszkolenie pracowników z programu do planowania rozkładów zajęć dydaktycznych zamawianego na potrzeby Sekcji Planowania Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pswbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie i utrzymanie Informatycznego Systemu do Zarządzania Praktykami Zawodowymi w UMCS (oznaczenie sprawy: PN/6-2013/NMZ)
Dodano: 2013-10-25 - INTERNETOWE BIURO KLIENTA W ZGK WE FRAMPOLU
Dodano: 2011-08-12 - Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów i platformy stanowienia prawa lokalnego wraz z dostawą licencji oprogramowania i sprzętu komputerowego w ramach projektu Profesjonalizacja w Urzędzie Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej
Dodano: 2010-11-19