Przetargi.pl
Instalacje odnawialnych źródeł energii dla mieszkańców Gminy Inowłódz (POSTĘPOWANIE III)

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacje odnawialnych źródeł energii dla mieszkańców Gminy Inowłódz (POSTĘPOWANIE III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 szt. kolektorów słonecznych do produkcji ciepłej wody użytkowej. Przed rozpoczęciem budowy wykonawca zobowiązany jest do przygotowania indywidualnych projektów budowlano-wykonawczych (jeżeli wymagane np. w przypadku zmiany lokalizacji). W przypadku gdy moce poszczególnych instalacji solarnych oraz miejsca ich montażu ulegną zmianie, różnica w wartości zamówienia będzie korygowana na podstawie wartości jednostkowych (przedstawionych w kosztorysie ofertowym) dla danego typu kolektorów słonecznych określonego przez obydwa te parametry. 2. Zakres budowy instalacji kolektorów słonecznych obejmuje: dostawę i montaż kolektorów wraz z innymi urządzeniami/aparaturą/materiałami, w skład których wchodzą: - bojlery; - zestawy podłączeniowe; - konstrukcje wsporcze; - rury elastyczne; - zasobniki ciepła; - liczniki ciepła; - monometry, układy regulacji temperatury, czujniki temperatury, zawory odcinające, zawory zwrotne, separatory powietrza, zawory serwisowo-napełniające, czujniki przepływu, przyłącza, izolacje; - naczynia wzbiorcze; - zawory bezpieczeństwa, mieszające; - napełnienie instlacji płynem solarnym; - próby szczelności; - uruchomienie; - inne roboty, urządzenia i elementy niewymienione, nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonujących kolektorów słonecznych (w tym prace około budowlane związane z przejściami przez przegrody budowlane oraz robotami adaptacyjnymi i odtworzeniowymi). 3. Zamawiający wymaga dostawy kolektorów słonecznych fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2018 roku. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji mikroinstalacji kolektorów w trakcie realizacji zamówienia. 5. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonać dla własnych potrzeb inwentaryzację stanu istniejącego, - opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń, decyzji do właściwych organów lub instytucji, - zorganizować i zagospodarować miejsca dostawy i instalacji, - wykonać wszelkie dostawy i roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, - zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory oraz dokonać ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie w terenie, inwentaryzacja powykonawcza) (jeżeli dotyczy), - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu, - przed podpisaniem umowy przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy dostawy i montażu kolektorów słonecznych na poszczególnych posesjach, - prowadzić w okresie obowiązywania gwarancji bezpłatne, okresowe przeglądy urządzeń jeżeli są wymagane przez producenta w zakresie jaki producent wymaga lub wymagają tego przepisy prawa obowiązującego w Polsce, - przedstawić po okresie rocznym od uruchomienia instalacji informację z rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych (tony równoważnika CO2). 6. Wykonawca (na życzenie właściciela posesji, na której będzie montowana instalacja) zobowiązany będzie do wykonania internetowego monitoringu zamontowanych instalacji Właściciel/Użytkownik budynku zapewni dostęp do Internetu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania użytkownikom instalacji instrukcji obsługi instalacji (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji) oraz do ich przeszkolenia. Z przeszkolenia należy sporządzić protokół podpisany przez wykonawcę oraz użytkownika mikroinstalacji z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia oraz z informacją o przekazaniu instrukcji. 8. Gwarancje W ramach przedmiotu zamówienia ustala się następujący wykaz gwarancji: 8.1. Roboty budowlano – montażowe: minimum 5 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego 8.2. kolektory solarne – minimum 5 lat, liczonych od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego 8.3. zbiornik ciepłej wody użytkowej na pozostały osprzęt instalacji solarnej minimum 5 lat gwarancji 8.4. na sterowniki minimum 5 lat gwarancji 8.5. w okresie gwarancji Wykonawca przynajmniej jeden raz wymieni płyn solarny w każdej instalacji. 8.6. konstrukcja montażowa - min. 5 lat 8.7. Czas realizacji serwisu maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii pocztą elektroniczną lub sms, w okresie gwarancji i po upływie okresu gwarancji. 8.8. Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki. Zamawiający wymaga minimum 5-cio letniego okresu gwarancji i rękojmi za wady liczone od dnia obustronnego podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca może w ofercie zaproponować wydłużony termin gwarancji (zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ). 9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów: - ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), - ustawy Odnawialne źródła energii (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2389 ze zm.), - ustawy Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 492), - Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), - oraz innych właściwych przepisów niezbędnych przy realizacji zamówienia, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Wyjątek od tej zasady stanowi przypadek zamiany posadowienia instalacji solarnej, tj. budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, grunt. 3. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest załączona dokumentacja, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach