Przetargi.pl
Instalacja wraz dostawą i utrzymaniem oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2021 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2021-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja wraz dostawą i utrzymaniem oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania pionowe na sieci ulic miejskich o kategorii dróg gminnych dł. 111,3 km oraz 18 km dróg wewnętrznych obejmuje: • ustawienie nowych znaków drogowych zgodnie z warunkami ich umieszczania na drogach zawartymi w „Instrukcji o znakach drogowych pionowych”/DZ.U.nr 220 z 2003 r. poz.2181-zał. Nr 1/ w tym realizacja zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; • montaż tablic z nazwami ulic i tabliczek pod znakami; • montaż słupków, barierek łańcuchowych, progów zwalniających, tablic prowadzących • demontaż zbędnych lub zniszczonych znaków, • naprawa uszkodzonego oznakowania: • odwrócenie na właściwą stronę tarczy znaku lub tablicy, • wymiana uchwytów lub śrub od uchwytów, • wyprostowanie słupka od znaku lub wygrodzeń łańcuchowych ( U - 12 ), • zabetonowanie słupka w sytuacjach awaryjnych, • naprawa bądź uzupełnienie uszkodzonego przęsła łańcuchowego • naprawa bądź uzupełnienie elementów progu zwalniającego, • naprawa bądź uzupełnienie starej tarczy znaku 2. Przedmiotem zamówienia jest również realizacja oznakowania poziomego jezdni, ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Stalowa Wola wykonanego zgodnie z warunkami ich umieszczenia na drogach, zawartymi w Instrukcji o znakach drogowych poziomych /Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181-zał. Nr 2/. 3. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe atestowaną farbą drogową białą na sieci ulic gminnych utwardzonych dł. 92,4 km oraz parkingach obejmuje: • znaki podłużne; • strzałki; • znaki poprzeczne; • znaki uzupełniające 4. Ogólna powierzchnia drogowych znaków poziomych wynosi ok. 8 500 m 2 W/w powierzchnia usług może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 5. Znaki drogowe powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w „Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych pionowych...” /Dz.U. Nr 220 z 2003 r. poz.2181-zał. Nr 1/ a ponadto: • materiały do znaków pionowych /folia, blacha/ powinny posiadać atest; • lico znaku drogowego winno być wykonane z folii odblaskowej I lub II generacji; • podkład tarczy znaku drogowego wykonany z blachy ocynkowanej gr. 1,5 mm, odginany krawędziowo; • słupek do znaku /dł. 3,0 -4,5m/ wykonany z rury stalowej fi 60 mm malowany na kolor szary, ustawiony w fundamencie betonowym o wym. 25x25x40 cm; • znaki drogowe pionowe powinny posiadać certyfikat /znak bezpieczeństwa „B”/. • Znaków drogowych poziomych: • Farba do malowania cienkowarstwowego nawierzchni ulic miejskich i parkingów winna spełniać wymagania techniczne zawarte w :”Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków drogowych poziomych” /Dz. U. Nr 220 z 2003 r. poz. 2181- zał. Nr 2/.Farba powinna posiadać atest. 6. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy; 7. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszą Umową w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); b) przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami); c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 8. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za:  Malowanie znaków poziomych,  Montaż słupków pod znaki pionowe oraz wygrodzenia łańcuchowe. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 9 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach