Przetargi.pl
Instalacja wentylacji mechanicznej pomieszczeń Baru w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 662 60 53 , fax. 0-12 637 22 43
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    ul. Podchorążych 2 2
    30-084 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 662 60 53, fax. 0-12 637 22 43
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja wentylacji mechanicznej pomieszczeń Baru w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie modernizacji istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej w pomieszczeniach Baru w Budynku Głównym Uniwersytetu Pedagogicznego przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia po wcześniejszym wskazaniu tej części zamówienia, która ma zostać zlecona. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, jaka część robót zostanie podzlecona, i że po wyborze jego oferty przedłoży umowę konsorcyjną ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego. Oświadczenie winno zawierać podpis lidera konsorcjum oraz przedstawiciela podwykonawcy. Każdy z konsorcjantów winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wynikające z części III SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych nierozerwalnie związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy: Pzp. których nie dało się przewidzieć lub innych uzasadnionych technicznie przypadkach na podstawie protokołu konieczności popartego nadzorem autorskim.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy: pzp. 3) Wykaz osób po stronie Wykonawcy wraz z uprawnieniami branży elektrycznej, i sanitarnej w zakresie wentylacji, uprawnienia SEP do 1 kV wraz z uprawnieniami pomiarowymi do wykonania przedmiotu zamówienia, (Załącznik nr 3 do oferty) podpisany przez osoby podpisujące ofertę, (Załącznik sporządza Wykonawca). 4) Dokumenty stwierdzające, przynależność osób posiadających w/w. uprawnienia do Regionalnej Okręgowej Izby Budowlanej. 5) Kserokopie uprawnień jak w pkcie 3, osób po stronie Wykonawcy oraz uprawnień SEP. 6) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 7) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 8) Oświadczenie z art. 24 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 9) Oświadczenie, że w przypadku zlecenia części robót podwykonawcy, Wykonawca zawrze umowę konsorcyjną na zakres przedmiotu prac ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego (dla podmiotów składających ofertę wspólną) zgodnie z cz. II pkt 3 nin. siwz. 10) Cena oferty musi być opracowana zgodnie z Wytycznymi technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do siwz. 11) Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z załącznikiem nr 1do SIWZ (wytyczne pkt 5 i 6). 12) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty wynikające z przedmiotu zamówienia. 13) Oświadczenie, że Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letniej gwarancji na przedmiot umowy obejmujący tak wady materiałowe jak i wady w wykonawstwie. Okres gwarancji rozpoczyna się następnego dnia po protokolarnym odbiorze końcowym przedmiotu umowy (bezusterkowy protokół odbioru końcowego) oraz przyjmuje bez zastrzeżeń zapis pkt 3 wytycznych zał. Nr 1 do siwz. 14) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty, 15) Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 2 do oferty). 16) Druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1). 17) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek. 18) Kserokopia pozytywnych referencji minimum 1, bezusterkowo wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia na przestrzeni ostatnich 5 lat. 19) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez czas 30 dni od wyznaczonego terminu otwarcia ofert. UWAGA 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty i oświadczenia, o którym mowa w części III SIWZ, powinien złożyć każdy z podwykonawców. 2. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 3. W przypadku składania kserokopii lub odpisów, wymagane jest poświadczenie zgodności z oryginałem przez osoby do tego uprawnione z ramienia Wykonawcy. 4. Na żądanie Komisji Przetargowej Wykonawca okaże oryginał dokumentu. 5. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie wykonanych robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót bez żadnych dodatkowych konsekwencji wynikających z tego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach