Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w zakresie prac usprawniających jej działanie, dla pomieszczeń strzelnicy w budynku A KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w zakresie prac usprawniających jej działanie, dla pomieszczeń strzelnicy w budynku A KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w zakresie prac usprawniających jej działanie, dla pomieszczeń strzelnicy w budynku A KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109. Zakres zamówienia obejmuje: - montaż automatyki kontrolno-sterującej, - zamiana lokalizacji urządzeń wentylacyjnych w ramach maszynowni, - przebudowa kanałów wentylacyjnych w ramach maszynowni polegająca na zmianie lokalizacji króćców nawiewnego i wywiewnego, - przebudowa kanału podłogowego- zdemontowanie podłoża, odgruzowanie kanału, skucie wylewki, odsłonięcie kanału, ułożenie przewodów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej, - wykonanie nowego odcinka kanału, - montaż kratek wentylacyjnych i przepustnic, - demontaż obecnych anemostatów wywiewnych oraz części instalacji w przestrzeni podstropowej, - wyczyszczenie wszystkich kanałów wentylacyjnych oraz urządzeń, - przystosowanie przyłącza rurociągu ciepłowniczego do nowej lokalizacji centrali wentylacyjnej, - odłączenie zasilania elektrycznego centrali i ponowne podłączenie z uwzględnieniem zmiany długości przewodów wynikającą ze zmiany lokalizacji centrali, - wykonanie prób szczelności, - rozruch i pomiary, - malowanie, - roboty porządkowe z wywiezieniem gruzu. UWAGA: Z uwagi na to, że planowane roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie należy w trakcie ich wykonywania dołożyć staranności, aby nie zakłócać jego normalnego funkcjonowania, zachować szczególny porządek w rejonie wykonywanych prac oraz warunki bezpieczeństwa dla ludzi i mienia. 2. Wykonawcy mają możliwość odbycia oględzin obiektu objętego zamówieniem w dniu 28.08.2014 r. o godz. 10:00. Zbiórka uczestników oględzin - w budynku A przy recepcji. 3. Wykonawca musi zapewnić w ramach ceny oferty w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemu wentylacji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: dokumentacja projektowa - załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w dokumentacji projektowej nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami (nie gorszymi) określonymi w dokumentacji projektowej, w tym także okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań wykonawczych na inne, niż zakłada dokumentacja projektowa, może nieść za sobą potrzebę dostosowania dokumentacji projektowej do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w dokumentacji projektowej. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów, urządzeń równoważnych, Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane materiały, urządzenia oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem kolejnego punktu 8. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 10 do SIWZ. 9. Wykonawca będzie odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady przez okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31101012700055841391201000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-91/2014, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach