Przetargi.pl
Instalacja okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją napięcia zasilającego w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Nankera 103.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-947 Piekary Śląskie, ul. Bpa. Nankera 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 288 35 74 , fax. 0-32 287 95 03
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Bpa. Nankera 103 103
    41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 0-32 288 35 74, fax. 0-32 287 95 03
    REGON: 00345501400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją napięcia zasilającego w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Nankera 103.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji okablowania strukturalnego wraz z wydzieloną instalacją napięcia zasilającego w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Nankera 103. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą kolidować z pracą MOPR. 4.Zamawiający informuje, iż prace mogą być wykonywane w dni powszednie w godzinach popołudniowych od 15:30 do godz. 22:00 natomiast w dni wolne od pracy w godz. od 6:00 do godz. 22:00 . 5. Wykonawcom przystępującym do przetargu zaleca się, przed złożeniem ofert, dokonanie wizji lokalnej obiektu. 6. Wykonawca winien udzielić zamawiającemu co najmniej 15 lat gwarancji na instalację okablowania strukturalnego oraz co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na pozostałe urządzenia elektryczne, liczonej od dnia końcowego odbioru robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej specyfikacji. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował w kosztorysie ofertowym składanej oferty materiały równoważne sporządzi ich wykaz w układzie: materiał ze SIWZ - oferowany materiał równoważny. Ponadto wykonawca załączy do składanej oferty foldery, opisy lub inne dokumenty dotyczące materiałów równoważnych celem potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne są nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, spełniający inne określone przez zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami oraz spełniający wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Ponadto zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1)wykonawca winien wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę instalacyjno- budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz przedłożyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie ( np. referencje, protokół odbioru), 2)wykonawca winien wykazać, iż dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w zakresie: kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 3)wykonawca winien wykazać, iż dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą licencję certyfikowanego instalatora okablowania strukturalnego wybranego systemu . 3.Warunki udziału w postępowaniu wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowienia rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U nr 87 poz. 605 z późn. zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg. formuły spełnia / nie spełnia. 5.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Dla udokumentowania , iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust.1 Pzp): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)oświadczenie , iż spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2a ,2b do SIWZ). 1.2Dla udokumentowania, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art.22 ust.1 pkt.2 Pzp): a)wykaz wykonanych robót instalacyjno-budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wartość brutto, datę i miejsce wykonania wskazanych robót instalacyjno-budowlanych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z warunkiem określonym w cz. V pkt.2 ppkt.1 SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ). b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w wymaganej specjalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z warunkiem określonym w cz. V pkt.2 ppkt.2 SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ). 1.3 Dla udokumentowania, iż wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 22 ust.1 pkt 4): a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Ponadto zamawiający wymaga: a)wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( załącznik nr 1 do SIWZ), b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c)kosztorys ofertowy szczegółowy. Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. 3. Udział w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli składana oferta jest ofertą wspólną, kilku podmiotów oferta taka musi spełniać następujące warunki : a)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b)w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika . Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. c)wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. d)podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. e)postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy dotyczą odpowiednio wykonawców występujących wspólnie. f)najpóźniej przed dniem podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia, wykonawcy składający ofertę wspólną winni przedłożyć zamawiającemu kopię umowy potwierdzającą i regulującą wzajemną ich współpracę. g)wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają następujące dokumenty: - dotyczące każdego z wykonawców odrębnie dokumenty wymienione w części VI SIWZ pkt 1.1 a , 1.3 a, b , - oświadczenie pełnomocnika sporządzone według załącznika nr 2b do SIWZ, - pozostałe wymagane dokumenty wykonawcy mogą składać łącznie. Pełnomocnik wykonawców winien poświadczyć za zgodność z oryginałem wszystkie dokumenty złożone w formie kopii. Pełnomocnik wykonawców podpisuje również pozostałe dokumenty (oświadczenia) złożone w formie oryginału. h)wszelka korespondencja będzie dokonywana na adres wskazanego pełnomocnika (lidera). i)wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi wykonawcami. Wszystkie oferty złożone przez tego wykonawcę, zamawiający odrzuci. 4. Udział w postępowaniu wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U nr 87 poz. 605 z 2006 r. ze zm.), a które Zamawiający wskazał w niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach