Przetargi.pl
Rozbudowa systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6070169 , fax. 032 6070593
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6070169, fax. 032 6070593
    REGON: 00032199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38., na którą składa się m.in. dodatkowe 40 kamer, 5 monitorów i innych urządzeń oraz wykonanie okablowania niezbędnego do podłączenia w/w urządzeń. I Wykonanie przedmiotu zamówienia winno być wykonane w oparciu o dokumentację projektową stanowiąca załączniki do SIWZ tj.: Projekt wykonawczy - rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego z dnia 30.07.2013r (załącznik 3a do SIWZ) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z dnia 19.12.2012r. (załącznik 3b do SIWZ) Przedmiar robót z dnia 10.02.2014r. (załącznik 3c do SIWZ) II. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: 1. Dostarczyć i zamontować urządzenia oraz wykonać okablowanie zgodnie z w/w dokumentacją projektową. 2. Uruchomić i skonfigurować całość systemu telewizji dozorowej po rozbudowie tj. min. zapewnić kompatybilną pracę elementów systemu przed i po rozbudowie, w szczególności zapewnić współpracę przedmiotu zamówienia z kamerami i urządzeniami obecnie eksploatowanymi. 3. Opracować dokumentację powykonawczą uwzględniającą m.in. rysunki z przebiegiem tras z uwzględnieniem wszelkich, ewentualnych zmian w trasach kablowych i rzeczywiste rozmieszczenie punktów przyłączeniowych, wyniki pomiarów, certyfikaty materiałowe, DTR urządzeń, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzeń itd. - 3 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej 4. Przeprowadzić testy działania wykonanego przedmiotu zamówienia oraz wykonać komplet pomiarów sprawdzających - raporty załączyć do dokumentacji powykonawczej. 5. Przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie obsługi wykonanego przedmiotu zamówienia. Zastosowany sprzęt musi być w pełni kompatybilny z obecnie funkcjonującym systemem telewizji dozorowej w budynku i posiadać co najmniej takie same parametry techniczne lub wyższe (od zawartych w projekcie) oraz ma uwzględniać bezproblemową integrację z istniejącym systemem telewizji dozorowej, również w zakresie możliwości zmiennej konfiguracji podłączeń kamer z rejestratorami. Wykonawca może zaoferować sprzęt opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 3a do SIWZ lub równoważny, z zastrzeżeniem, że zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne minimum opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. Wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ wymagania techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach budowlanych oraz ustawą PB. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone urządzenia, wykonane prace montażowe i skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektów w celu pozyskania niezbędnych informacji dla złożenia oferty. Termin wizji lokalnej winien być zgłoszony z wyprzedzeniem Zamawiającemu z uwagi na realizowane przez Zamawiającego czynności resortu sprawiedliwości. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 04.08.2014r. do godz. 14.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w pkt I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: OG-23-231-433/14. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 04.08.2014r. do godz. 14.00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt I SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach