Przetargi.pl
INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKU DELEGATURY POW NFZ W SŁUPSKU, UL. PONIATOWSKIEGO 4

Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7512500 , fax. 058 7512516
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki
    ul. Marynarki Polskiej 148 148
    80-865 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 7512500, fax. 058 7512516
    REGON: 01581798500143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKU DELEGATURY POW NFZ W SŁUPSKU, UL. PONIATOWSKIEGO 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są - zgodnie z decyzją pozwolenia na roboty budowlane nr UAB-XV.6740.121.2012 z dnia 15.05.2012r., wydaną przez Prezydenta Miasta Słupska - roboty budowlane polegające na wykonaniu Instalacji klimatyzacji w budynku Delegatury Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na terenie działki nr 174 1 obr 6, przy ul. Poniatowskiego 4 w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, na którą się składają: 1)projekt budowlany; 2)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3)przedmiar robót. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 2.Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu, z tym, że od poniedziałku do piątku prace wykonywane w godzinach od 7:00 do 16:00 wymagają szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, wysokopylące czy hałaśliwe mogą być wykonywane wyłącznie po godzinie 16:00 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku w pomieszczeniach umożliwiającego pracownikom i współpracownikom Zamawiającego przystąpienie do wykonywania obowiązków służbowych od godziny 7:00 dnia następnego. W sobotę i niedzielę prace wysokopylące oraz hałaśliwe mogą być wykonywane w godzinach od 6:00 do 22:00. Zamawiający wymaga ponadto, by Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przygotował Harmonogram Robót uwzględniający powyższe uwarunkowania i na bieżąco informował Zamawiającego o jego realizacji, który uwzględni kolejność pomieszczeń, w których wykonywane będą prace. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji oraz rękojmi na wszystkie zamontowane urządzenia i wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres pięciu lat, liczony od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 4.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w okresie gwarancji konserwacji urządzeń w ilości wymaganej przez producenta urządzeń w ramach wynagrodzenia umowy . 5.Usługi gwarancyjne będą świadczone według następujących zasad: w przypadku awarii sprzętu czas reakcji serwisowej, rozumianej jako przyjazd zespołu serwisowego na miejsce awarii, wynosi do 24 godzin od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia drogą e-mailową lub faksem, czas usunięcia awarii wynosi do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia drogą e-mailową lub faksem, a w przypadku awarii urządzeń, które wymagałyby wymiany na nowe, czas na naprawę wynosi do 10 dni roboczych. 6.Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte urządzenia i materiały do realizacji zamówienia posiadały atesty, aprobaty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych - Dz. U. z 2004 r, Nr 92, poz. 881 ze zm.). 7.Stosowanie elektronarzędzi na placu budowy wymaga spełnienia odpowiednich warunków w zakresie ochrony BHP i przeciwporażeniowej. 8.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub urządzeń lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji, a w szczególności dotyczących: 1)wyposażenia w odpowiednie filtry; 2)system automatycznego wznowienia pracy; 3)system automatycznego wykrywania wycieków; 4)dwusekcyjnego wymiennika ciepła; 5)funkcji trybu pracy rzeczywistej; 6)poboru mocy urządzeń; 7)wydajności chłodniczej; 8)poziomu hałasu. 9.Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie w sprawie parametrów technicznych oferowanego sprzętu /zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ/, 10.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Magdaleną Podgórniak - Maciejwską- - Tel. 601-645-925 lub osobą przez nią wskazaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach