Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-109 Gdynia, ul. A. Dickmana 62
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6665318 , fax. 058 6665304
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej
ul. A. Dickmana 62 62
81-109 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6665318, fax. 058 6665304
REGON: 00098823000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.CTM.GDYNIA.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO-ROZWOJOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż klimatyzatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż klimatyzatorów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: brak wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogę ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ta?kich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech?nicznym i osobami do wykonania zamó?wienia w tym kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania pracami instalacyjnymi; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówie?nia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z § 9.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. e) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania pracami instalacyjnymi. 3. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1, w formie oryginału lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza teryto?rium Rzeczypospolitej Polskiej, może zastosować się do uregulowania § 2 ww. rozporządzenia. 5. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku pol?skim, jednak w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawia?jący może wyrazić zgodę na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub w języku kraju, w którym zamó?wienie jest udzielane (art. 9 ust. 2 i 3 uPzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie klimatyzacji w Gmachu B Politechniki Gdańskiej wraz z serwisem
Dodano: 2015-12-21 - Wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Słupsku oraz Sądu Rejonowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Lęborku, Sądu Rejonowego w Chojnicach i Sądu Rejonowego w Człuchowie
Dodano: 2015-11-06 - Wykonanie instalacji klimatyzacji
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa i montaż systemu klimatyzacji ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego w budynku B Centrali Urzędu Morskiego w Gdyni
Dodano: 2015-07-30 - ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE DOSTAWY, MONTAŻU I URUCHOMIENIA KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU ZAPLECZA TECHNICZNEGO POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU.
Dodano: 2014-09-29 - Robota budowlana polegającą na dostawie i instalacji systemu chłodzenia w serwerowniach lokalnych w 59 placówkach oświatowych na terenie Miasta Gdyni.
Dodano: 2014-04-03 - INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKU DELEGATURY POW NFZ W SŁUPSKU, UL. PONIATOWSKIEGO 4
Dodano: 2012-09-12 - dostawa i montaż klimatyzatorów
Dodano: 2011-07-29 - CZĘŚĆ A - Dostawa i montaż klimatyzatorów w wersji chłodzącej w boksach informacyjnych i holu operacyjnym w Oddziale ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8 - segment V; CZĘŚĆ B - Dostawa i montaż klimatyzatorów w wersji chłodzącej w boksach informacyjnych i holu operacyjnym w Inspektoracie ZUS w Lęborku, ul. Bolesława Krzywoustego 15.
Dodano: 2009-06-25