Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 7512500 , fax. 058 7512516
- Data zamieszczenia: 2013-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki
ul. Marynarki Polskiej 148 148
80-865 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 7512500, fax. 058 7512516
REGON: 01581798500143 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKACH POW NFZ W GDAŃSKU PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Zadanie 1 - wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku A Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, na terenie działki nr 347-3 obręb 58, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku; Zadanie 2 - wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku B Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, na terenie działki nr 347-5 obręb 58, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, na którą się składają: -projekt budowlany; -szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB); -przedmiar robót. 3)Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45310000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4)Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu, z tym, że od poniedziałku do piątku prace wykonywane w godzinach od 7:00 do 16:00 wymagają szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, pylące czy hałaśliwe mogą być wykonywane wyłącznie po godzinie 16:00 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku w pomieszczeniach umożliwiającego pracownikom i współpracownikom Zamawiającego przystąpienie do wykonywania obowiązków służbowych od godziny 7:00 dnia następnego. W sobotę i niedzielę prace pylące oraz hałaśliwe mogą być wykonywane w godzinach od 6:00 do 22:00. Zamawiający wymaga ponadto, by Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przygotował Harmonogram Robót uwzględniający powyższe uwarunkowania i na bieżąco informował Zamawiającego o jego realizacji, który uwzględni kolejność pomieszczeń, w których wykonywane będą prace. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 5)Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji oraz rękojmi na wszystkie zamontowane urządzenia i wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres pięciu (5) lat, liczony od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 6)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w okresie gwarancji konserwacji urządzeń w ilości wymaganej przez producenta urządzeń, nie mniej niż dwa (2) razy w roku, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy. 7)Usługi gwarancyjne będą świadczone według następujących zasad: w przypadku awarii sprzętu czas reakcji serwisowej, rozumianej jako przyjazd zespołu serwisowego na miejsce awarii, wynosi do 24 godzin od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia drogą e-mailową lub faksem, czas usunięcia awarii wynosi do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia drogą e-mailową lub faksem, a w przypadku awarii urządzeń, które wymagałyby wymiany na nowe, czas na naprawę wynosi do 10 dni roboczych. 8)Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte urządzenia i materiały do realizacji zamówienia posiadały atesty, aprobaty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych - Dz. U. z 2004 r, Nr 92, poz. 881 ze zm.). 9)Stosowanie elektronarzędzi na placu budowy wymaga spełnienia odpowiednich warunków w zakresie ochrony BHP i przeciwporażeniowej. 10)W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub urządzeń lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji załącznik nr 7 i 8 SIW/. 11)Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie w sprawie parametrów technicznych oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem Nr 7 i 8 do SIWZ. 12)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Dariuszem Litwinko - Tel. 601-460-071 lub osobą przez niego wskazaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/41/2016/AEZ/ Remont instalacji wentylacji mechanicznej w hali basenowej Pływalni Krytej Akademii Morskiej przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
Dodano: 2016-07-25 - Realizacja monitoringu, sieci p.poż i antywłamaniowej w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym Leśnik w Orzechowie
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja węzła cieplnego c.o. + c.w.u. + c.t. w budynku Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni
Dodano: 2016-07-21 - Uruchomienie i prowadzenia stałego monitoringu węzłów cieplnych administrowanych przez KPW Gdynia na terenie m. Gdynia i Gdańsk
Dodano: 2016-07-05 - Remont pomieszczenia archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13
Dodano: 2016-05-11 - Zaprojektowanie i wykonanie mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii do produkcji energii elektrycznej lub do produkcji ciepła i energii elektrycznej na potrzeby istniejących budynków jednorodzinnych na terenie Gminy Żukowo w ramach programu priorytetowego Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii cześć 4) Prosument - linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup i montaż mikroinstalacji i odnawialnych źródeł energii: CZEŚĆ I- Panele fotowoltaiczne, kolektory słoneczne, i pompy ciepła CZEŚĆ II - Systemy mikroelektrowni wiatrowych
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie nagłośnienia i monitoringu w ramach projektu budowy hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
Dodano: 2016-01-26 - Remont systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Domu Studenta nr 4 Akademii Pomorskiej w Słupsku
Dodano: 2016-01-20 - Remont instalacji wentylacji w pomieszczeniach kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Chojnicach
Dodano: 2016-01-05 - Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, roboty instalacyjne, elektryczne i teletechniczne
Dodano: 2015-11-23