Przetargi.pl
Instalacja dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym położonym w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70B wraz z jego konserwacją w okresie gwarancji

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym położonym w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70B wraz z jego konserwacją w okresie gwarancji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest instalacja (dostawa i montaż) dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie windowym w budynku mieszkalnym położonym w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70B zgodnie ze STWiOR, wraz z organizacją odbioru dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, oraz wykonywanie w okresie gwarancji konserwacji dźwigu osobowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176), także udział w badaniach okresowych i doraźnych przeprowadzanych przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe: - dźwig będzie służył do transportu osób, zasilanie: 400/230V, 50 Hz, udźwig Q = 360 kg lub 8 osób, - ilość przystanków: 5, prędkość jazdy: 1,0 m/sek. - kabina: ściany stal nierdzewna sufit podwieszany, oświetlenie sufitowe LED, poręcz, podłoga wykładzina antypoślizgowa, lustro - drzwi kabinowe – Sd = 900 x 200 mm, automatyczne, teleskopowe, ze stali nierdzewnej. - kasety wezwań – wykonane ze stali nierdzewnej osadzone w futrynie piętro wskazywacz elektroniczny na przystanku podstawowym, strzałki kierunku jazdy, podświetlane przyciski. - panel dyspozycji – kolumnowy, wykonany ze stali nierdzewnej piętro: wskazywacz, gong, przycisk alarm, przycisk otwierania drzwi, strzałki kierunku jazdy, dyspozycji awaryjne oświetlenie 2h sygnalizacja przeciążeniowa - sterowanie mikroprocesorowe, zbiorcze „dół”, Należy wyposażyć w moduł sterowania umożliwiający automatyczny dojazd do najbliższego przystanku wraz z otwarciem drzwi w przypadku zaniku zasilania automatyczny dojazd na przystanek podstawowy. Wymagania dot. gwarancji: Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 48 miesięcy a maksymalny nie przekraczał 60 miesięcy. Gwarancja musi obejmować wszystkie podzespoły z wyłączeniem napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji lub dewastacji rozliczanych na podstawie kosztorysu i odrębnego zlecenia. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do serwisu gwarancyjnego oraz konserwacji dźwigu na warunkach wynikających z umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - Tabelą czynności wchodzących w zakres konserwacji dźwigu na nieruchomości przy ul. Łęczyckiej 70B - Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 667 z późn. zm.), wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót, ich odbioru końcowego oraz eksploatacji, napraw i konserwacji. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „E” i „D” i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane na okres minimum 48 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. ZAMAWIAJĄCY PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY, ZALECA DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ NA NIERUCHOMOŚCI OBJĘTEJ ZAMÓWIENIEM. UWAGA! NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI OBJĘTEJ PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA PROWADZONE SĄ PRACE BUDOWLANE W INNYM ZAKRESIE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach