Przetargi.pl
Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 62/7838618 , fax. 62/7838625
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 62/7838618, fax. 62/7838625
    REGON: 250855073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach. Zaprojektowano windę w stalowym szybie, dostawionym do ściany zewnętrznej budynku. Budowa windy wiązać się będzie z dostosowaniem istniejących otworów okiennych do projektowanych drzwi windy. 2. Zadanie realizowane jest ze środków PEFRON – projekt „Likwidacja barier architektonicznych w budynku Urzędu Gminy w Galewicach” w ramach obszaru B programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) wykonanie prac budowlano - montażowych w następującym zakresie:a) przygotowanie placu budowy - z zastrzeżeniem, że z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie należy na czas wykonywanych robót bezwzględnie zabezpieczyć teren budowy, jak również prowadzenie prac powinno przebiegać w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu,b) wykonanie otworów wejściowych do szybu dźwigowego w istniejących ścianach zewnętrznych w miejscach przesklepionych nadprożami okiennymi na trzech kondygnacjach w budynku z zamurowaniem części otworów okiennych,c) budowa szybu dźwigowego,d) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej dźwig, instalacji oświetleniowej szybu, kabiny, doprowadzenie instalacji powiadomienia do wskazanego miejsca oraz innych instalacji koniecznych do prawidłowego funkcjonowania dźwigu,e) przełożenie 2 grzejników ze ściany szczytowej na ścianę boczną,f) montaż dźwigu zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową i warunkami pozwolenia na budowę,g) rozruch dźwigu i potrzebnych regulacji,h) przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigu i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego,i) prace towarzyszące, niezbędne do realizacji zamówienia.2) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej oraz dokumentacji dla konserwatora, zawierającej wykaz czynności konserwacyjnych dla zamontowanego dźwigu, schematy elektryczne wraz z instrukcją,3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorem i uzyskaniem rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na ich eksploatację m.in.- dokumentację z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót,- oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii;- instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót,4) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeżeli wymagane). Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się do przygotowania kompletnego wniosku wraz z wymaganymi uzgodnieniami i opiniami instytucji i organów administracyjnych oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,5) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie Oddział w Galewicach97 256 0004 5500 0257 2000 0010z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RO.KD.271.1.2023 „Budowa windy zewnętrznej przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku obejmującą swoim zakresem montaż dźwigu osobowego o wartości zadania minimum 250 000,00 zł brutto;Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa”, „remont” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).b) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Szczegóły zawiera SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach