Przetargi.pl
Inspektor nadzoru - Brenna

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4777213, 4777214 , fax. 033 4777333
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4777213, 4777214, fax. 033 4777333
    REGON: 07218622400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inspektor nadzoru - Brenna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja głównego ciągu komunikacyjnego łączącego turystyczną gminę Brenna z drogą ekspresową S1 - I etap część 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 5.000zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie nadzorował minimum jedną inwestycję o wartości usługi nadzoru minimum 200.000 zł brutto, której wartość brutto robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi wyniosła minimum 5.000.000 zł brutto oraz załączyć dokumenty, że usługa została wykonana należycie. W przypadku gdy w nazwie zadania wykazanego w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, zakres robót określony został słowem innym niż budowa lub przebudowa, Wykonawca winien załączyć dodatkowo do dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, oświadczenie, że zakres prac jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego i odpowiada definicji przebudowy lub budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane tzn. odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli: Inspektor nadzoru, Inspektor nadzoru robót drogowych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy lub robót drogowych lub jako inspektor nadzoru robót drogowych; Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bądź też jako inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych zgodnie z proponowaną funkcją; Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy w branży elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bądź też jako inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych zgodnie z proponowaną funkcją; Weryfikator dokumentacji projektowej - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń 3 lata doświadczenia jako inżynier budowy, kierownik budowy, kierownik robót w rozumieniu prawa budowlanego lub inspektor nadzoru dla inwestycji drogowych Uwaga: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby. - Zmiany personalne w stosunku do stanowisk wskazanych w ofercie są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego. - Do oferty Wykonawca winien dla wskazanych w powyższej tabeli osób załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające członkostwo. - Wykonawca do wykazu winien przedłożyć formularze CV, które winny zostać wypełnione w taki sposób, aby wprost wynikało z nich spełnienie warunku w zakresie doświadczenia i posiadanych kwalifikacji. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 70.000 tys. zł, - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 35.000 tys. zł, 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznych, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. 3. Wykonawca winien w przypadku dysponowania zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówieniu, przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku gdy Wykonawca nie może przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, zobowiązany jest przedłożyć inny dokument wraz z uzasadnieniem braku możliwości przedłożenia wymaganego dokumentu. 5. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 7. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, 3) potwierdzenie wniesienia wadium, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) imienny wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z CV; 7) kserokopie: uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia; Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę; 8) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.; 9) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w ww. wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem; 10) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w ppkt 2), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 4), 5) Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach