Przetargi.pl
II przetarg nieograniczony pn.: Utwardzenie ciągu komunikacyjnego z użyciem kostki typu polbruk na cmentarzu komunalnym w Sulechowie.

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852407 w. 49 , fax. 068 3852370
  • Data zamieszczenia: 2010-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852407 w. 49, fax. 068 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II przetarg nieograniczony pn.: Utwardzenie ciągu komunikacyjnego z użyciem kostki typu polbruk na cmentarzu komunalnym w Sulechowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu ciągu komunikacyjnego bocznej alei cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Sulechowie, na lewo od głównego ciągu komunikacyjnego, pomiędzy starym a nowym sektorem cmentarza - aktualnie użytkowanym, na całej długości i szerokości z użyciem kostki typu >>polbruk<<, na które składa się w szczególności: a) rozebranie istniejących krawężników betonowych (długość 115m x 2). Materiał rozbiórkowy należy zagospodarować we własnym zakresie, b) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie I-IV kat. (powierzchnia 334 m2). Głębokość koryta winna zapewnić możliwość ułożenia odpowiednich grubości warstw nawierzchni zapewniających jej trwałość i niezmienny profil powierzchni, c) wykonanie podbudowy z tłucznia lub podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym (powierzchnia 334 m2), o grubości zapewniającej trwałość i niezmienny profil powierzchni, d) ułożenie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej o grubość 8 cm, kolor grafitowy (powierzchnia 334 m2), wytrzymującej nacisk powierzchniowy samochodu o masie całkowitej do 16 ton, odpowiadającej kolorem i kształtem kostce już ułożonej na cmentarzu, e) wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki, f) ułożeniu krawężników/obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (długość 115 m x 2), UWAGA: Powierzchnie z kostek typu >>polbruk<< należy ukształtować w sposób umożliwiający powierzchniowe odprowadzanie wód opadowych. 2. Podczas wykonania prac należy zachować ciszę i spokój stosownie do miejsca wykonywania prac, jakim jest cmentarz oraz zachować czystość w obrębie remontowanego obiektu (stały wywóz nieczystości powstałych w wyniku wykonywania prac np. rozebrane krawężniki, itp.). Dodatkowo należy dostosować tryb pracy do warunków panujących na cmentarzu, w taki sposób aby nie utrudniać korzystania z cmentarza oraz normalnej pracy związanej z obiektem (np. pogrzebu, pochówku). 3. Zakres robót został określony w punkcie 3.1. Instrukcji dla Wykonawców. Niemniej każdy Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz oszacować ilość prac i ich zakres i na tej podstawie określić wynagrodzenie ryczałtowe, gdyż wynagrodzenie ryczałtowe obejmować będzie także prace, których Wykonawca nie przewidział i które nie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Określone przez Wykonawcę wynagrodzenie ryczałtowe musi uwzględniać także inne, nie przewidziane składniki wpływające na ostateczną cenę, a w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zabezpieczające, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, urządzenie terenu budowy, koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać właściwe dokumenty zgodnie z prawem budowlanym. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace: - Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny. - W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania prac 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na roboty będące przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określono w pkt. 13.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl Sekcja Zamówienia publiczne/wg ustawy PZP/2010
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach